فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از تغییر شرایط تردد مسافران از مرزهای زمینی خبر داد. ولی‌الله حیاتی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۸ آبان‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بانک‌ها جلسه‌ای اتخاذ شد؛ برای بانک‌هایی که همچنان این موارد […]


فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از تغییر شرایط تردد مسافران از مرزهای زمینی خبر داد.

ولی‌الله حیاتی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۸ آبان‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بانک‌ها جلسه‌ای اتخاذ شد؛ برای بانک‌هایی که همچنان این موارد را رعایت نمی‌کنند باید یک هفته زمان در نطر بگیریم و در صورتی که مجددا در این خصوص اقدام نکنند، آن بانک را پلمب می‌کنیم زیرا چاره‌ای جز برخورد قهری با این بانک‌ها نداریم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: خوزستان جزو سه استانی است که از نظر پوشش واکسیناسیون دانش‌آموزی کمتر از میانگین کشوری است و باید این رتبه ارتقا یابد.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: بر اساس نقاط آسیب واکسیناسیون باید نقشه راهی برای فرمانداران تدوین و هفته آینده روند افزایش واکسیناسیون بررسی شود.

حیاتی با تاکید بر لزوم پشتییانی از طرح شهید سلیمانی، بیان کرد: پیش از این تنها موارد هفتگانه اجازه تردد از مرزها را داشتند اما اکنون شرایط تغییر کرده است و دارندگان کارت واکسیناسیون و تست منفی PCR مربوط به ۹۶ ساعت قبل نیز می‌توانند از مرزهای زمینی تردد کنند.

انتهای پیام