مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: با توجه به نیاز اهالی مناطق آسیب‌دیده از زلزله اندیکا به خدمات درمانی، تیم‌های درمان اضطراری جمعیت هلال احمر ماموریت می‌یابند که در بازه زمانی دو ماهه در منطقه حاضر شده و به ارائه خدمات بپردازند. دکتر علی خدادادی در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد جمعیت هلال احمر […]


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: با توجه به نیاز اهالی مناطق آسیب‌دیده از زلزله اندیکا به خدمات درمانی، تیم‌های درمان اضطراری جمعیت هلال احمر ماموریت می‌یابند که در بازه زمانی دو ماهه در منطقه حاضر شده و به ارائه خدمات بپردازند.

دکتر علی خدادادی در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد جمعیت هلال احمر استان خوزستان در امدادرسانی و ارائه خدمات به آسیب‌دیدگان از زلزله اندیکا، اظهار کرد: علاوه بر امدادرسانی‌های گسترده و توزیع اقلام زیستی، غذایی و بهداشتی، به منظور ارائه خدمات فرهنگی و حمایت‌های روانی، تیم‌های “سحر” این جمعیت به منطقه اعزام شد و فعالیت‌های حمایتی نیز با جدیت تمام و با بهره‌گیری از مشارکت‌های مردمی، جذب کمک‌های خیرین و همکاری با گروه‌های جهادی در منطقه در حال انجام است.

 به گزارش ایسنا، وی افزود: مشارکت در ساخت برخی منازل آسیب‌دیده و کمک به ایجاد آغل‌های موقت از محل حمایت‌های مردمی جهت حفظ احشام از سرما تا احداث سازه‌های مورد نیاز نیز از سوی هلال احمر خوزستان پیشنهاد شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: با توجه به نیاز اهالی مناطق آسیب‌دیده از زلزله اندیکا به خدمات درمانی، تیم‌های درمان اضطراری جمعیت هلال احمر ماموریت می‌یابند که در بازه زمانی دو ماهه در منطقه حاضر شده و به ارائه خدمات بپردازند.

خدادادی با تقدیر از فرماندار، بخشداران و شهرداران اندیکا در همراهی و همکاری در خصوص راه‌اندازی و فعال‌سازی بیش از پیش خانه‌های هلال به ویژه در مناطق روستایی، از تلاش برای گسترش فعالیت‌های آموزشی، حمایتی، اجتماعی و بشردوستانه از طریق خانه‌های هلال خبر داد.

انتهای پیام