مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: امروز تیم فجرسپاسی شیراز با یک و نیم موقعیت، دو گل به ما زد و ما با ۱۰ موقعیت به گلی نرسیدیم. محمد خرمگاه در نشست خبری بعد از بازی فجرسپاسی، اظهارکرد: امروز تیم فجر سپاسی شیراز با یک و نیم موقعیت، دو گل به ما زد و با ما […]


مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: امروز تیم فجرسپاسی شیراز با یک و نیم موقعیت، دو گل به ما زد و ما با ۱۰ موقعیت به گلی نرسیدیم.

محمد خرمگاه در نشست خبری بعد از بازی فجرسپاسی، اظهارکرد: امروز تیم فجر سپاسی شیراز با یک و نیم موقعیت، دو گل به ما زد و با ما با ۶ موقعیت در نیمه اول و ۴ موقعیت در نیمه دوم به گلی نرسیدیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در روزی که دروازبان تیم حریف حداقل ۶ موقعیت ازما گرفت، ما دو گل دریافت کردیم و باختیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: آقای منصوریان در پیامی از تماشاگران تیم صنعت نفت عذرخواهی کرده است. ما از دروازبان های تیم خودمان انتظار داریم در حداقل موقعیت ها توپ ها را بگیرند.

خرمگاه عنوان کرد: ما در سه بازی گذشته شرایط بازی خوبی داشتیم اما از روی اشتباهات فردی و در کمترین موقعیت ها گل دریافت کرده ایم.

وی ادامه داد: ما در کمترین موقعیت ها گل می خوریم و با بیشترین موقعیت ها نمی توانیم گل بزنیم. ما از بازیکنان خیلی توقع زیاد داریم زیرا این جا تیم نفت آبادان است و باید بیشتر فکر کنیم و شرایطی را به وجود بیاوریم که اینجوری بازی نکنیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: باید بالاخره باد به پرچم تیم فوتبال نفت آبادان بوزد و ما قول می دهیم که مطمئن باشید شرایط به این شکل نخواهد بود. بازیکنان تلاش خواهند کرد تا بهتر شوند.

وی افزود: متاسفانه موقعیت درست می کنیم اما گل نم یزنیم. حتما مشکلی است که باید آن را برطرف کنیم. امروز دروازه بان تیم حریف بهترین بازیکن زمین بود و با کمال احترام باید گفت که با فوتبال اتوبوسی بازی را واگذار کردیم. اگر در نیمه اول موقعیت هایی که به دست آوردیم را گل میکردیم، تیم حریف اتوبوسی فوتبال بازی نمی کرد.

خرمگاه عنوان کرد: آقای منصوریان گفت که این حق فوتبال آبادان و طرفداران این تیم نیست. ما از این شکست بسیار ناراحت هستیم. ما پول نداریم و مشکلاتی داریم اما اگر باختیم همه باخته ایم و باید همه باهم یک تیم متحد شویم‌.

وی افزود: خوب بودن کافی نیست و ما باید عالی باشیم و توپ های مان وارد دروازه شود. گلرهای ما باید شرایطی را رقم بزنند که مثل یک دیوار دفاعی مستحکم عمل کنند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان کرد: گلرهای تیم ما باید به خودشان بیایند زیرا ما باید طرفداران تیم فوتبال صنعت نفت را راضی کنیم و این شکست حق فوتبال آبادان نیست.ما باید این شرایط را درست کنیم، هرچند که ما فوتبال خوبی بازی کردیم و حدود ۷۵ درصد از بازی را در اختیار داشتیم اماتوپ های ما وارد گل نشد.

وی افزود: باید تلاش کنیم و کار کنیم و تیم را از نظر روحی و روانی برای بازی بعد در مقابل تیم نساجی آماده کنیم تا بتوانیم آن بازی را ببریم یا حداقل در آن جا امتیاز بگیریم.

خرمگاه ادامه داد: ما از نظر تاکتیکی و تکنیکی عقب هستیم و به دلیل عقب بودن است که بازی ها را می بازیم. این باخت ها به دلیل زمانی است که از دست داده ایم.

وی عنوان کرد: اگر دروازه بان ضعف دارد یا دفاع اشتباه می کند و مهاجم توپ را واردگل نمی کند به این دلیل است که ما زمان را از دست داده ایم. آقای منصوریان قول داده است که باید بلند شویم زیرا حق فوتبا آبادان این نیست.

انتهای پیام