فرماندار اهواز با بیان اینکه باید حق مردم خوزستان داده شود، گفت: باید ۲ درصد سهم خوزستان از درآمد نفت عملیاتی شود و این قدر برای تخصیص آن، شروط تعیین نشود. جمال عالمی‌نیسی در نشست با شهردار اهواز که با حضور رئیس کمیسیون عمران مجلس شامگاه یکشنبه (۹ آبان‌ماه) در شهرداری اهواز برگزار شد، با […]


فرماندار اهواز با بیان اینکه باید حق مردم خوزستان داده شود، گفت: باید ۲ درصد سهم خوزستان از درآمد نفت عملیاتی شود و این قدر برای تخصیص آن، شروط تعیین نشود.

جمال عالمی‌نیسی در نشست با شهردار اهواز که با حضور رئیس کمیسیون عمران مجلس شامگاه یکشنبه (۹ آبان‌ماه) در شهرداری اهواز برگزار شد، با اشاره به آبگرفتگی سال گذشته اهواز، اظهار کرد: در حال دست و پا زدن هستیم تا از زمستان عبور کنیم. در این شرایط، تخصیص اعتبارات پروژه‌های فاضلاب باید در اولویت قرار بگیرد و این کار عملی شود.
به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه اجرای طرح دفع آب‌های سطحی اهواز باید آغاز شود، افزود: اگر خوزستان دین خود را به اسلام و کشور ادا کرده است، کشور نیز دین خود را به این مردم ادا کند.
فرماندار اهواز گفت: باید ۲ درصد سهم خوزستان از درآمد نفت عملیاتی شود و این قدر برای تخصیص آن، شروط تعیین نشود.
عالمی‌نیسی بیان کرد: باید مازاد درآمد مالیات خوزستان که حق این مردم است نیز به خوزستان اختصاص داده شود. متاسفانه در پایان سال می‌بینیم که صدها میلیارد تومان حاصل از اعتبارات مازاد درآمد مالیات توزیع می‌شود و به خوزستان برنمی‌گردد.
وی افزود: پرداخت عوارض آلایندگی نیز حق مردم خوزستان است و اگر این حقوق مردم داده شود، خوزستان را گلستان می‌کنیم.
انتهای پیام