سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از شکست برابر خیبر از داوری این بازی انتقاد کرد. سهراب بختیاری‌زاده در جمع خبرنگاران بیان کرد: از تک تک بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم و فوق‌العاده بودند. در ۹۰ دقیقه یک تیم به معنای واقعی بودیم. وی با بیان اینکه در لحظه لحظه بازی شاهد اتحاد بازیکنانم بودم، بیان […]


سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از شکست برابر خیبر از داوری این بازی انتقاد کرد.

سهراب بختیاری‌زاده در جمع خبرنگاران بیان کرد: از تک تک بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم و فوق‌العاده بودند. در ۹۰ دقیقه یک تیم به معنای واقعی بودیم.
وی با بیان اینکه در لحظه لحظه بازی شاهد اتحاد بازیکنانم بودم، بیان کرد: به اندازه خیبر برای گل زدن فرصت داشتیم ولی استفاده نکردیم.
بختیاری‌زاده با انتقاد شدید از داور این دیدار ادامه داد: داوری نتیجه بازی را تحت تاثیر قرار داد که برایم عجیب بود. در تمام عمر فوتبالیم چنین قضاوتی ندیدم و برایم جای سوال است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص صحنه مشکوک و بحث برانگیز این بازی اظهار کرد: کارشناس داوری نیستم و خیلی از قوانین را بلد نیستم ولی در خصوص این صحنه شک ندارم و خودم دیدم پنالتی شد و داور سوت زد؛ ولی بازیکنان خیبر و نیمکت این تیم داور را زیر فشار گرفتند تا جایی که در دو دقیقه آن سوت را برگرداند و این برایم عجیب بود ولی داور باید پاسخگو باشند.
مدافع سابق استقلال تصریح کرد: هر اتفاقی بیفتند دیگر امتیاز ما بر نمی‌گردد و تلاش همه بازیکنان هدر رفت.
بختیاری‌زاده گفت: این یک نقص و ایراد بزرگ در فوتبال کشور است هر چند در هفته‌های گذشته در خصوص مشکلات داوری خیلی صحبت شده ولی از دست من مربی خارج است که رودرروی کمیته داوران قرار بگیرم ولی در روز روشن حق تیمم خورده شد.
وی افزود: دوباره می‌گویم امروز چنین قضاوتی را ندیدم و داور شرایط قضاوت را نداشت و می‌ترسید. اگر شرایط، بازی‌ها و قضاوت‌ها در خرم آباد اینطور باشند باید از همین الان صعود خیبر را تبریک بگوییم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان یادآور شد: ما می‌توانستیم امروز بازنده نباشیم ولی شکست را قبول می‌کنیم و سعی می‌کنیم در هفته بعد و در بازی خانگی جبران کنیم.
وی با بیان اینکه فوتبال لرستان و خرم آباد قابل احترام است و فوتبالیست‌های خوبی داشته و پتانسیل خوبی دارد، خاطرنشان کرد: هدفمان این است که هفته به هفته بهتر شویم. فوتبال خوزستان و استقلال اهواز جایگاهش لیگ برتر است ولی برای لیگ برتر شدن نیاز به یک سری آیتم‌ها شاخصه‌ها و ویژگی‌ها است.
بختیاری‌زاده گفت: بازیکنان خوبی داریم ولی تعداد آنها آنقدر زیاد نیست، تمامی بازیکنان ذخیره امروز استقلال زیر ۲۳ ساله بودند.
وی یادآور شد: در هفته‌های آینده ۲ یا ۳ بازیکن بزرگسال  به تیم اضافه می‌شود چون با ۱۱ بازیکن نمی‌توانیم یک لیگ را به پایان رساند.
انتهای پیام