معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان این‌که در سیل، زلزله و بیماری کووید ۱۹، شاهد بودیم که خیرین مهربانانه آمدند و کمک کردند، گفت: نفس کار که مردم ما فرهنگ هم‌نوع دوستی را در وجود خود دارند، مهم است. رضا نجاتی امروز (۱۲ آبان) در مراسم “آوای مهربانی” که  با هدف حمایت از خانواده […]


معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان این‌که در سیل، زلزله و بیماری کووید ۱۹، شاهد بودیم که خیرین مهربانانه آمدند و کمک کردند، گفت: نفس کار که مردم ما فرهنگ هم‌نوع دوستی را در وجود خود دارند، مهم است.

رضا نجاتی امروز (۱۲ آبان) در مراسم “آوای مهربانی” که  با هدف حمایت از خانواده های مناطق غیر برخوردار و ویژه فرزندان دانش آموز آنان در آستانه روز دانش آموز از سوی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان و با مشارکت بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها برگزار شد، اظهار کرد: در کشوری زندگی می‌کنیم که رهبر آن کسی نبود جز امام خمینی (ره) که رسم وفاداری، انسان‌دوستی و هم‌نوع دوستی را نمایان کرد. با پیروزی انقلاب، فرمان کمیته امداد توسط امام صادر شد و این‌گونه نبود که کمیته حتما باید اعتبار دولتی در اختیار داشته باشد تا به محرومان برسد، بلکه کار مردمی بود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بخش عمده‌ای از کمک‌های کمیته امداد توسط مردم تامین می‌شود. ارزش کار در این است که مردمی است و مسئولان نیز در کنار مردم قرار می‌گیرند و کمک می‌کنند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: در سیل، زلزله و بیماری کووید ۱۹، شاهد بودیم که خیرین مهربانانه آمدند، کمک کردند و بخشی از نیاز افراد نیازمند را نیز رفع کردند. نفس کار مهم است که مردم ما فرهنگ هم‌نوع دوستی را در وجود خود دارند.

وی با بیان این‌که وقتی به دوران انقلاب برمی‌گردیم، دیدیم که مردم کمک کردند و انقلاب ما بدون کودتا و خونریزی از طرف انقلابیون بود، افزود:‌ در زمان ۸ سال دفاع مقدس خود مردم، جنگ را اداره کردند، ضمن این‌که فرزندان خود را هم به جبهه می‌فرستادند و بخشی از نیاز رزمندگان را نیز رفع کردند؛ این یعنی فرهنگ اسلامی و انسان دوستی.

به گزارش ایسنا، در پایان همایش “آوای مهربانی” به مناسبت روزدانش آموز که با مشارکت بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، توسط اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد، تعدادی کیف و کفش بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

انتهای پیام