استاندار خوزستان گفت: سرزمین بزرگ خوزستان صاحب فرزندانی است که جان خود را در وقت مقتضی برای دفاع از ناموس و سرزمین ایران فدا خواهند کرد. صادق خلیلیان در مراسم بزرگداشت چهلم شهید علی لندی که امروز (۱۳ آبان‌ماه) در ایذه برگزار شد، اظهار کرد: به خانواده عزیز این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض […]


استاندار خوزستان گفت: سرزمین بزرگ خوزستان صاحب فرزندانی است که جان خود را در وقت مقتضی برای دفاع از ناموس و سرزمین ایران فدا خواهند کرد.

صادق خلیلیان در مراسم بزرگداشت چهلم شهید علی لندی که امروز (۱۳ آبان‌ماه) در ایذه برگزار شد، اظهار کرد: به خانواده عزیز این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و یاد این شهید عزیز را گرامی می‌دارم.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، وی افزود: روز شهادت این نوجوان عزیز با هفته دفاع مقدس مصادف بود و چهلمین روز شهادت ایشان نیز با روز ۱۳ آبان که روز دانش‌آموز و مبارزه با استکبار جهانی است مصادف شده است که همه این موارد در یک مسیر و در یک راستا قرار دارند.
خلیلیان گفت: در دفاع مقدس ما نوجوانان عزیزی از مدارس شرکت کردند و از سرزمین ما دفاع کردند و خاک مقدس جمهوری اسلامی را حفظ کردند.
استاندار خوزستان افزود: این نوجوان عزیز نیز بعد از چند دهه همان رشادت و همان رویه را از خود نشان داد و این نشان‌دهنده این است که سرزمین بزرگ خوزستان صاحب فرزندانی است که جان خود را در وقت مقتضی برای دفاع از ناموس و سرزمین ایران فدا خواهند کرد.
به گزارش ایسنا، استاندار خوزستان روز پنجشنبه به نمایندگی  از وزیر کشور به همراه محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور و حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در آیین روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار و بزرگداشت چهلم شهید علی لندی حضور یافتند.
انتهای پیام