فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از تشکیل و فعالیت تیم‌های بازرسی از مطب‌های پزشکان خبر داد. ولی‌الله حیاتی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۱۵ آبان‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: مدیران بانک‌های خصوصی و دولتی، در  قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان […]


فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از تشکیل و فعالیت تیم‌های بازرسی از مطب‌های پزشکان خبر داد.

ولی‌الله حیاتی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۱۵ آبان‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: مدیران بانک‌های خصوصی و دولتی، در  قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان حضور پیدا کردند و مقرر شد در مدت یک هفته نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام کنند که تاکنون بیش از ۵۰ درصد کار انجام شده است.
به گزارش ایسنا، وی افزود: رعایت پروتکل چ‌های بهداشتی در مطب پزشکان نیز محل دغدغه بود. در این خصوص محوریت کار با سازمان نظام پزشکی است که بهداشت و تیم چ‌های بازرسی در کنار این سازمان بازدیدها را انجام می‌دهند و مدت زمانی برای رعایت پروتکل‌ها تعیین می کنند. این تیم‌ها تشکیل شده و در حال فعالیت هستند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به تاکید رئیس جمهور در خصوص اجرای دقیق طرح شهید سلیمانی، گفت: تقویت طرح شهید سلیمانی ضروری است بنابراین باید از این طرح پشتیبانی شود تا با فوریت، این طرح انجام شود.
حیاتی بیان کرد: باید به سمت اقدامات ایجابی برویم نه سلبی؛ بنابراین ارائه خدمات باید منوط به ارائه کارت واکسیناسیون باشد و در همان مراکز خدمات، لیست مراکز واکسیناسیون در اختیار مردم قرار بگیرد تا مراجعه‌کنندگان پس از دریافت واکسن، خدمات را دریافت کنند.
وی گفت: در بحث بازرسی اصناف، سازمان صمت و اصناف محور کار هستند که باید هسته اصلی بازرسی را تشکیل دهند تا اقدامات موثری انجام شود.
انتهای پیام