نفرات برتر مسابقات تیراندازی با کمان خوزستان معرفی شدند. مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی خوزستان به مناسبت هفته یربیت بدنی روز گذشته (جمعه، چهاردهم آبان ماه) با حضور ۲۱ ورزشکار برتر شهرستان های اهواز، امیدیه، دزفول، مسجدسلیمان و شوش در اهواز برگزار شد. به گزارش ایسنا، در پایان رقابت بخش آقایان در ریکرو، جواد مندنی […]


نفرات برتر مسابقات تیراندازی با کمان خوزستان معرفی شدند.

مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی خوزستان به مناسبت هفته یربیت بدنی روز گذشته (جمعه، چهاردهم آبان ماه) با حضور ۲۱ ورزشکار برتر شهرستان های اهواز، امیدیه، دزفول، مسجدسلیمان و شوش در اهواز برگزار شد.
به گزارش ایسنا، در پایان رقابت بخش آقایان در ریکرو، جواد مندنی زاده و حسین شنبدی هر دو از امیدیه به ترتیب اول و دوم شدند و شاهین پارسا از اهواز مقام سوم را به دست آورد. در کامپوند نیز محمدمهدی پاغنده و شهرام آلبوعبادی هر دو از امیدیه به ترتیب عناوین اول و دوم را به خود اختصاص دادند و میلاد صالحی از اهواز در رده سوم قرار گرفت.
همچنین در ریکرو بانوان، زینب ناصری کریموند از امیدیه، یاسمن رشیدی از دزفول و حدیث حمیدی فرد از امیدیه به ترتیب اول تا سوم شدند. در کامپوند نیز آیدا قاسمی از دزفول به قهرمانی رسید و اکرم رامپور از امیدیه دوم شد. در این بخش نفر سوم معرفی نشد.
انتهای پیام