معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از کمک ۴۲ میلیارد تومانی نیکوکاران خوزستانی به ایتام و محسنین در نیمه نخست امسال خبر داد. حافظ منصوری با اشاره به جمع‌آوری ۴۲ میلیارد و ۲۹۴میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی حامیان طرح ایتام و محسنین در نیمه نخست امسال گفت: در حال حاضر ۵۳ […]


معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از کمک ۴۲ میلیارد تومانی نیکوکاران خوزستانی به ایتام و محسنین در نیمه نخست امسال خبر داد.

حافظ منصوری با اشاره به جمع‌آوری ۴۲ میلیارد و ۲۹۴میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی حامیان طرح ایتام و محسنین در نیمه نخست امسال گفت: در حال حاضر ۵۳ هزار خیر و حامی ایتام و محسنین با کمیته امداد استان خوزستان همکاری می‌کنند.
به گزارش ایسنا به نقل از معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، وی تعداد ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد خوزستان را ۲۳ هزار نفر عنوان کرد و افزود: نیکوکاران و خیرین همراهان همیشگی و بازوان توانمند این نهاد و سایر نهادهای حمایتی هستند و با کمک‌های نقدی و غیرنقدی آن‌ها می‌توانیم بخشی از مایحتاج خانواده‌ها و افراد تحت پوشش در بخش‌های مختلف را تامین کنیم.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان ضمن تقدیر از حضور موثر و به موقع مردم در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی تصریح کرد: مردم نیکوکار و نوعدوست استان خوزستان به شکرانه سلامتی خود و خانواده‌های‌شان و یا به نیت اموات می‌توانند با واریز حداقل مبلغ ۳۰ هزار تومان به صورت ماهیانه در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.
وی افزود: مردم نیک‌اندیش، خیرین و نیکوکاران جهت مشارکت می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد یا از طریق شماره تماس ۰۶۱۳۳۳۳۳۴۱۴، ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۶۱، مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و همچنین مراجعه حضوری به یکی از مرکز نیکوکاری فعال در سطح استان نسبت به تحت حمایت گرفتن فرزندان ایتام و محسنین اقدام کنند و در تامین مایحتاج این افراد یاریگر ما باشند.
انتهای پیام