مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: سازمان نظام مهندسی خوزستان باید توسعه بحث آموزش را در اولویت کار خود قرار دهد تا شاهد ارتقا دانش مهندسی مهندسان در حوزه‌های مختلف فنی، حقوقی و انتظامی باشیم. رضا رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعطای اعتبارنامه اعضای هشتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان […]


مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: سازمان نظام مهندسی خوزستان باید توسعه بحث آموزش را در اولویت کار خود قرار دهد تا شاهد ارتقا دانش مهندسی مهندسان در حوزه‌های مختلف فنی، حقوقی و انتظامی باشیم.

رضا رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعطای اعتبارنامه اعضای هشتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان اظهار کرد: امیدواریم اعضای هشتمین دوره هیات مدیره نظام مهندسی خوزستان، روند رو به رشدی را برای جامعه مهندسی خوزستان طی کنند.
وی افزود: انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان در ۹ مهرماه به صورت کاملا الکترونیک در سراسر کشور برگزار شد که ۴۲ درصد اعضا در انتخابات مشارکت داشتند و این میزان مشارکت نسبت به دوره قبل ۲.۵ درصد رشد داشته است.
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه هیات مدیره دوره هفتم عملکرد مثبتی داشت، تصریح کرد: در این دوره اقدامات خوبی صورت گرفت و مسائل مهمی به سرانجام رسید که قابل تقدیر است. امیدواریم هیات مدیره منتخب این نقاط مثبت را تقویت و با تدبیر و هماهنگی لازم مشکلات جامعه مهندسی را به حداقل برساند.
رضایی ادامه داد: یکی از مهمترین مسائلی که باید مورد توجه هیات مدیره دوره هشتم قرار گیرد، ایجاد روحیه همدلی و وحدت است زیرا با هماهنگی و هم رای بودن قطعا امورات با سرعت بیشتری پیش می‌رود.
وی با بیان اینکه اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی خوزستان باید به بحث فسادستیزی توجه ویژه‌ای داشته باشند، گفت: باید با کسانی که آگاهانه در معرض فساد قرار دارند به صورت جدی برخورد شود.
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان عنوان کرد: انجام خدمات مهندسی به بهترین شکل، باید در اولویت کار هیات مدیره قرار گیرد و از تایید موضوعات غیرواقعی و صوری خودداری شود. همچنین توجه ویژه‌ای به قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات وجود داشته باشد و شفاف سازی شود تا مردم بتوانند عملکرد را مورد تحلیل و نقد قرار دهند.
رضایی خاطرنشان کرد: سازمان نظام مهندسی خوزستان باید توسعه بحث آموزش را در اولویت کار خود قرار دهد تا شاهد ارتقا دانش مهندسی در خصوص مسائل فنی، حقوقی و انتظامی باشیم.
انتهای پیام