سرمربی تیم وزنه برداری فولاد خوزستان با بیان این‌که از همان ابتدا هدف‌مان این بود که تیمی را ببندیم که در شان خوزستان و باشگاه فولاد باشد، گفت: یوسفی در فوق سنگین قصد رکورد شکنی نداشت ولی او را آماده رکوردشکنی با پیراهن فولاد کردیم. حمید رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره قهرمانی تیم فولاد […]


سرمربی تیم وزنه برداری فولاد خوزستان با بیان این‌که از همان ابتدا هدف‌مان این بود که تیمی را ببندیم که در شان خوزستان و باشگاه فولاد باشد، گفت: یوسفی در فوق سنگین قصد رکورد شکنی نداشت ولی او را آماده رکوردشکنی با پیراهن فولاد کردیم.

حمید رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره قهرمانی تیم فولاد خوزستان در مرحله اول لیگ وزنه‌برداری جوانان، اظهار کرد: پیش‌بینی قهرمانی در مرحله اول را نداشتیم اما از همان ابتدا هدف‌مان این بود که تیمی را ببندیم که در شان خوزستان و باشگاه فولاد باشد.

وی بیان کرد:‌با توجه به پتانسیل نیروی جوانی دروزنه‌برداری استان و کشور، طی صحبتی که با مسئولان باشگاه فولاد داشتیم مقرر شد که در لیگ جوانان شرکت کنیم. بعد از این‌که آقای گرشاسبی هم مدیر عامل فولاد شد، خدا را شکر ‌همکاری خوبی در راستای تیم‌داری مجدد صورت گفت و تیم با شرایط خوبی عازم مسابقات شد.

سرمربی تیم وزنه برداری فولاد خوزستان افزود: تیم های اردبیل، مناطق نفتخیز جنوب، عقاب و مس رفسنجان تیم‌های قدرتمند حاضر در لیگ بودند که خدا را شکر باتوجه به هدفی که وزنه‌برداران تیم فولاد داشتند و همچنین همدلی کادر فنی توانستیم شان و اعتبار فولاد را حفظ کنیم تا در ادامه، باشگاه حمایت بیشتری از این رشته داشته باشد و تیم‌داری در لیگ وزنه‌برداری همه ساله باشد.

وی گفت: رقابت در مرحله اول لیگ جوانان، هر روز سنگین‌ و نزدیک‌تر می‌شد تا این‌که ممیومند در دسته ۱۰۹ کیلوگرم که برای نخستین بار آن وزنه‌ها را می‌زد موفق شد یکی از برترین وزنه برداران لیگ شود. در فوق سنگین نیز یوسفی قهرمان شد و  رکورد جهانی را هم شکست و او نیز برترین وزنه‌بردار مرحله اول نام گرفت. او قصد رکورد شکنی نداشت چون قهرمانی‌اش مسجل شده بود ولی با صحبت‌هایی که با هم داشتیم، یوسفی را آماده رکوردشکنی با پیراهن فولاد کردیم و از او خواستم با این پیراهن رکوردشکنی کند. خدا را شکر این مهم صورت گرفت و همه نیز از رکورد شکنی او به وجد آمدند. بعد از این افتخارآفرینی نیز پیام‌های خیلی خوبی دریافت کردیم که این در انگیزه ما به عنوان کادر فنی تاثیر بسیاری داشت.

رشیدی بیان کرد : در جریان این رقابت‌ها باشگاه‌های فولاد و مناطق نفت‌خیز جنوب همکاری خیلی خوبی با هم داشتند و تمام این همدلی و همکاری برای این بود تا در کنار هم بتوانیم خدمات خوبی در راستای رشد و شکوفایی وزنه‌برداری خوزستان و کشور داشته باشیم.

وی عنوان کرد: سال گذشته نیز در لیگ برتر بزرگسالان عملکرد خیلی خوبی داشتیم و حمایت باشگاه خوب بود و نگاه خوب به این رشته باعث شد تیم‌داری تداوم داشته باشد. در این ۱۰ سال دیده‌ایم که باشگاه‌های صنعتی شاید تنها یک فصل در لیگ تیم‌داری کنند اما فولاد ۲ فصل متوالی است که در لیگ شرکت می‌کند.

وی همچنین گفت: وزنه برداران فولاد نیز نشان دادند که ارزش حمایت را دارند و این شایستگی در آن‌ها وجود دارند که در رقابت‌های جهانی سال آینده به عضویت تیم‌ملی درآیند. همچنین به نظر من لیگ برتر منظم و با استانداردهای بین‌المللی برگزار می شود که این نیز از نکات بسیار خوب و مثبت ایک رقابت‌ها است، البته می‌توان اسپانسرهای بیشتری را جذب این رشته کرد تا لیگ پویاتری داشته باشیم.

سرمربی تیم وزنه برداری فولاد خوزستان در پایان نیز عنوان کرد: از هفته آینده تمرینات‌مان برای حضور قدرتمند در مرحله دوم لیگ شروع می‌شود تل در همین خوزستان قهرمانی‌مان را جشن بگیریم. این آمادگی وجود دارد که میزبانی دور برگشت به صورت مشترک بین فولاد و مناطق نفت‌خیز جنوب انجام شود.

انتهای پیام