مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان گفت: تاکنون بانک‌ها برای ارائه تسهیلات به مردم در مناطق زلزله‌زده اندیکا مستقر نشده‌اند. حسین جنتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون بانک‌ها برای ارائه تسهیلات به مردم در مناطق زلزله‌زده مستقر نشده‌اند و از این رو انتظار داریم هرچه سریعتر بانک‌ها در این مناطق حضور یابند. وی افزود: هماهنگی‌های […]


مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان گفت: تاکنون بانک‌ها برای ارائه تسهیلات به مردم در مناطق زلزله‌زده اندیکا مستقر نشده‌اند.

حسین جنتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون بانک‌ها برای ارائه تسهیلات به مردم در مناطق زلزله‌زده مستقر نشده‌اند و از این رو انتظار داریم هرچه سریعتر بانک‌ها در این مناطق حضور یابند.
وی افزود: هماهنگی‌های لازم انجام شده است تا بانک‌ها در مناطق زلزله زده اندیکا مستقر و برای ارائه تسهیلات به مردم اقدامات لازم را انجام دهند.
مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان گفت: تسهیلاتی که از سوی دولت مصوب و به بانک مرکزی ابلاغ شده است باید هرچه سریعتر توسط بانک‌ها به مردم برای سرعت بخشیدن به ساخت و ساز واحدهای آسیب دیده از زلزله پرداخت شود.
جنتی عنوان کرد: بنیاد مسکن استان و همچنین اداره کل مدیریت بحران پیگیر هستند تا بانک‌ها در مناطق زلزله‌زده اندیکا حضور یابند و نسبت به پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب دیده از زلزله در این مناطق اقدام کنند.
وی ادامه داد: حضور و استقرار بانک‌ها در مناطق زلزله زده و ارائه تسهیلات از سوی آن‌ها می‌تواند به روند بازسازی مناطق سرعت دهد و امیدواریم ظرف مدت یکی دو روز آینده این اتفاق رخ دهد.
انتهای پیام