سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به پیگیری های صورت گرفته شده برای تزریق پول به باشگاه، گفت: به زودی پول به تیم تزریق و مطالبات بازیکنان پرداخت می شود. ابوذر شجاعی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: بازیکنان تیم پس از این که نسبت به عدم پرداخت مطالباتشان گله مند بودند، فقط […]


سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به پیگیری های صورت گرفته شده برای تزریق پول به باشگاه، گفت: به زودی پول به تیم تزریق و مطالبات بازیکنان پرداخت می شود.

ابوذر شجاعی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: بازیکنان تیم پس از این که نسبت به عدم پرداخت مطالباتشان گله مند بودند، فقط یک روز تمرین نکردند و پس از صحبتی که با آقای کمالوند سرمربی تیم داشتم و او نیز در جریان پیگیری ها برای حل مشکل مالی تیم قرار گرفت، موضوع حل شد و تمرین روز گذشته (دوشنبه) نیز برگزار شد.
وی با بیان این که اکنون تیم در شرایط خوبی قرار دارد و برای بازی با آلومینیوم آماده می شود، افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته  تیم نفت فردا راهی اراک می شود که امیدوارم با نتیجه خوبی همراه باشد.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: امروز نیز راهی تهران می شود تا امورات تیم را پیگیری کنم و تیم با شرایط ایده آل راهی اراک شود. ضمن این که در چند روز اخیر به همراه مسئولان استانی و شهری، به ویژه با همکاری نماینده شهرستان، فرماندار و مدیرکل ورزش پیگیر حل مسائل مالی باشگاه بوده ایم و تمام تلاش ما این بود که مشکل خیلی زود برطرف شود و باید بگویم با اقدامات انجام شده، پول در اسرع وقت به تیم تزریق می شود و مطالبات بازیکنان پرداخت خواهد شد.
وی بیان کرد: در حال حاضر مسئولان استانی و نیز مدیران مناطق نفتخیز جنوب و دستگاههای مرتبط در استان و کشور به دنبال راهکاری برای تزریق پول واریزی از سوی شرکت ملی نفت ایران به حساب باشگاه هستند تا بتوانیم به زودی بخشی از مطالبات بازیکنان و اعضای تیم را پرداخت کنیم و تیم با روحیه بهتر در ادامه لیگ شرکت کند.
انتهای پیام