طی احکامی از سوی ناصر چنانی، دبیر سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان خوزستان، سعید آلبوعبادی، افشین القاسی و سیدمنصور ناصری به عنوان هیات انتخاب این دوره از جشنواره منصوب شدند. به گزارش ایسنا، چنانی در این باره گفت: در این دوره از جشنواره از چهره‌های با تجربه تئاتر استان خوزستان برای انتخاب آثار این دوره از […]


طی احکامی از سوی ناصر چنانی، دبیر سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان خوزستان، سعید آلبوعبادی، افشین القاسی و سیدمنصور ناصری به عنوان هیات انتخاب این دوره از جشنواره منصوب شدند.

به گزارش ایسنا، چنانی در این باره گفت: در این دوره از جشنواره از چهره‌های با تجربه تئاتر استان خوزستان برای انتخاب آثار این دوره از جشنواره استفاده شده است.

وس در خصوص معرفی هیات انتخاب آثار جشنواره گفت: سعید آلبوعبادی متولد ۱۳۴۹ بندرماهشهر، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای استان خوزستان است که در چندین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به عنوان کارگردان و بازیگر و نمایشنامه‌نویس حضور داشته است. او در فیلم‌های سینمایی ۲۳ نفر، دوئل، گاهی روی آب، پایان دوم و برادر جان به عنوان بازیگر، کارگردان، نویسنده فیلمنامه حضور داشته است.

وی افزود: افشین القاسی متولد ۱۳۵۱ مسجدسلیمان، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر استان خوزستان است که آثار سر به ازای سرنیزه، پیچک، بوطیقای ارسطو به روایت من و ندا، ابر می‌گرید باد می‌گرید و… از جمله آثار نمایشنامه‌نویسی وی است.

دبیر سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان خوزستان افزود: سیدمنصور ناصری متولد ۱۳۵۰ آبادان، نویسنده، طراح و کارگردان تئاتر استان خوزستان است که نمایش‌های ساعت شنی، شب‌چرانی کفتارها، گرای صفر درجه، به طبال چه؟، مضحکه اورگانیکال، جستاری روان‌رنجور بر شمرخوانی، سال‌های نیابت قیچ‌قچ میرزا و… از جمله آثار نمایشی وی است.

ناصر چنانی اظهار کرد: بازبینی آثار سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان خوزستان از ۲۶ تا ۳۰ آبان ۱۴۰۰ در شهرهای محل تولید آثار نمایشی با حضور هیات انتخاب آثار نمایشی ادامه خواهد داشت.

به گفته او: سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان خوزستان به دبیری ناصر چنانی از ۹ تا ۱۲ آذر ۱۴۰۰ در استان خوزستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام