مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه حضرت ولیعصر(عج) با بیان اینکه میزان رضایت مندی مردم و ارباب رجوع از ادارات پایین است، گفت: با برنامه ریزی در راستای برگزاری میز خدمت جهادی، به دنبال افزایش میزان رضایت مندی مردم از ادارات استان هستیم. سرهنگ پاسدار مجید حسین زاده در نشست خبری به مناسب هفته بسیج که […]


مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه حضرت ولیعصر(عج) با بیان اینکه میزان رضایت مندی مردم و ارباب رجوع از ادارات پایین است، گفت: با برنامه ریزی در راستای برگزاری میز خدمت جهادی، به دنبال افزایش میزان رضایت مندی مردم از ادارات استان هستیم.

سرهنگ پاسدار مجید حسین زاده در نشست خبری به مناسب هفته بسیج که امروز ۲۹ آبان ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: بسیج به فرمان حضرت امام تاسیس شد و در طول این سال ها رشد و نمو داشته و منشا خیرات و برکات بسیار زیادی برای نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه بسیج، شهدا، جانبازارن و اسرای بسیاری را در دوران دفاع مقدس تقدیم به انقلاب کرده است، افزود: امروز شاهد حضور بسیجان در عرصه های مختلف سازندگی، خدمات رسانی، امنیتی، اجتماعی، اقتصادی و … در کشور هستیم.

مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه حضرت ولیعصر(عج) گفت: بسیج در هرجایی که کشور نیاز به حضور و بروز بسیجیان داشته، حضور پیدا کرده و ایفای نقش کرده است. بسیج ادارات همواره در اتفاقات مختلف استان خوزستان در خط مقدم حضور داشته و ایفای نقش کرده است

حسین‌زاده با اشاره به سیلاب سال گذشته عنوان کرد: حضور بسیجیان ادارت استان خوزستان در دوران سیلاب بسیار پررنگ بود. همچنین در تنش آبی تابستان امسال بسیج حضور بسیار پررنگی داشت و تلاش کرد بسیاری از مشکلاتی که مردم با آن درگیر بودند، کاهش یابد.

وی ادامه داد: بسیج در بحث مشکلات برق و کمبودها در این حوزه در تابستان گرم امسال حضور چشمگیری داشت و در رزمایش انجام شده در ادارات مصرف برق بسیار کم شد.

مسول سازمان بسیج کارمندی سپاه حضرت ولیعصر(عج) گفت: در بحث کرونا که از دوسال گذشته درگیر آن هستیم، حضور بسیجیان و بسیج ادارات بسیار پررنگ بوده است. در این زمینه اقدامات بسیار خوبی از سوی بسیج در بحث گندزدایی، ضدعفونی اماکن و ادارات، جمع کردن بسته های معیشتی و کمک های مومنانه انجام شده است.

حسین زاده ادامه داد: بسیج ادارات همچنین در بحث واکسینانسیون، راه اندازی مراکز  واکسیناسیون و پشتیبانی از این مراکز، اقدامات بسیار خوب و شایسته ای داشته است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات بسیج ادارات افزود: گروه های جهادی در بازسازی و بهسازی مدارس، پروژه های مختلف بازسازی در ‌منطقه منبع آب اهواز و … حضور بسیار پررنگ و عملکرد بسیار خوبی در این زمینه داشته اند.

مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه حضرت ولیعصر(عج) گفت: در زلزله اندیکا گروه های جهادی مشغول به کار هستند و در کار به ساخت منازل و انبارهای علوفه کمک می کنند. همچنین بسته های معیشتی و کمک های خوبی به این منطقه ارسال شده است.

حسین زاده با اشاره به فعالیت گروه های جهادی تخصصی، عنوان کرد: یکی از دغدغه ها و مطالبات جدی ما از پایگاه های بسیج ادارات، بحث افزایش رضایت مندی مردم از خدمات ادارات است و در این زمینه کارمندان ما در  ادارات می توانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی با بیان این‌که میزان رضایت مندی مردم و ارباب رجوع از ادارات پایین است، گفت: با برنامه ریزی در راستای برگزاری میز جهادی خدمت، به دنبال افزایش میزان رضایت مندی مردم از ادارات استان هستیم.

مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه حضرت ولیعصر(عج) با اشاره به اینکه یکی از ماموریت های بسیج ادارات، سالم سازی فضای اداری است، عنوان کرد: بسیاری از موارد و تخلفاتی که در ادارات کشف می شود، توسط حوزه ها و پایگاه های بسیج فعال در ادارات انجام می شود..

حسین زاده با بیان اینکه دنبال حل مشکلات مردم هستیم، افزود: امسال شعار محوری هفته “بسیج، بسیج پاره تن مردم” است. بسیج از جنس و بدنه مردم و از این قشر برخواسته است. در بسیج همه خدمات ارائه شده بدون هیچ چشم داشت و منت انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۴۰۰ برنامه برای هفته بسیج در نظر گرفته شده است، گفت: دیدار با خانواده های شهدا، بهره برداری از طرح های جهادی، غبار روبی مزار شهدا، برنامه‌های فرهنگی که با تعامل دیگر دستگاه های اجرایی انجام می شود و همچنین نذر خون از برنامه هایی است که در هفته بسیج اجرایی می شوند.

بسیج تندگویان در بحث محرومیت زدایی اقدامات خوبی انجام داده است

در ادامه این نشست سرهنگ پاسدار عباس ممبینی فرمانده حوزه بسیج شهید تندگویان شرکت نفت نیز اظهار کرد: هرجایی که نیاز جامعه است، بسیج وارد می شود.

وی با اشاره اقدامات انجام شده توسط بسیجیان این حوزه افزود: حوزه تندگویان، در دوران سیل اقداماتی در حوزه اسکان موقت و دائم مردم سیل زده در برخی از مناطق استان انجام داده است. همچنین در سال گذشته ۲۰ خانه در منطقه منبع آب را  تعمیر و بازسازی کرده ایم.

فرمانده حوزه بسیج شهید تندگویان شرکت نفت، گفت: در شرایط کرونایی حوزه بسیج تندگویان اقدامات زیادی انجام داده است که مایه خیر و برکات برای مردم بوده است.

ممبینی ادامه داد: همزمان با شیوع ویروس کرونا در خوزستان، سالن ورزشی مجتمع تندگویان، به نقاهتگاهی برای کرونایی ها تبدیل شد. این سالن از ابتدای تیرماه امسال تاکنون مرکز تجمیعی واکسیناسیون است و مردم با مراجعه به این مرکز تجمیعی واکسیناسیون می شوند.

وی افزود: بسیج تندگویان در بحث محرومیت زدایی در منطقه غیزانیه و صفیره اقدامات خوبی انجام داده است. همچنین در ایام اربعین حسین خدمات مختلفی را در حوزه حمل و نقل زائران با اتوبوس و خودروهای سواری ارائه شده و از زائران پذیرایی شده است.

فرمانده حوزه بسیج شهید تندگویان شرکت نفت با اشاره به برگزاری رزمایش های کمک مومنانه، گفت: در بحث کمک های مومنانه، بسیج ۱۷ مرتبه کمک های مومنانه انجام داده است. چیزی حدود ۵میلیارد و ۷۵۰ میلیارد تومان از حوزه و پایگاه های تابعه کمک جمع آوری شده و در اختیار نیازمندان گذاشته شده است.

انتهای پیام