رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اهمیت تزریق دوز دوم در زمان مقرر، گفت: ۲۱ درصد افرادی که دوز اول را دریافت کرده‌اند، با تاخیر برای تزریق دوز دوم مراجعه می‌کنند. دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در پایان نشست ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (۲۹ آبان‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار […]


رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اهمیت تزریق دوز دوم در زمان مقرر، گفت: ۲۱ درصد افرادی که دوز اول را دریافت کرده‌اند، با تاخیر برای تزریق دوز دوم مراجعه می‌کنند.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در پایان نشست ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (۲۹ آبان‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: روند ابتلا به بیماری در استان خوزستان در هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن ۲۵ درصد، موارد بستری ۷ درصد و موارد فوت ۳۶ درصد کاهش یافته است.
به گزارش ایسنا، وی افزود: واکسیناسیون در خوزستان از مرز ۵ میلیون دوز گذشته است و تاکنون حدود ۷۸ درصد مردم خوزستان حداقل یک دوز و ۵۷ درصد دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: ۲۱ درصد افرادی که دوز اول را دریافت کرده‌اند، با تاخیر برای تزریق دوز دوم مراجعه می‌کنند؛ با توجه به نحوه اثربخشی و طول زمان اثربخشی دوز اول واکسن، از مردم می‌خواهیم به موقع دوز دوم را دریافت کنند.
وی افزود: افرادی که تاکنون واکسن دریافت نکرده‌اند نیز هر چه سریع‌تر برای دریافت واکسن مراجعه کنند و شک و تردید به خود راه ندهند؛ مردم باید از کرونا بترسند نه از واکسن کرونا. واکسن‌های کرونا مراحل مختلف بررسی‌های علمی را طی کرده‌اند و پس از این مراحل، به مردم تزریق شده‌اند.
انتهای پیام