مدیر روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز آخرین وضعیت دکتر خواجه رئیس دانشگاه را پس از انجام عمل جراحی مغز تشریح کرد. دکتر علی یاری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت بیماری دکتر غلامحسین خواجه اظهار کرد: عصر روز گذشته دکتر خواجه در بازگشت از محل کار احساس کسالت کرده و به بیمارستان گلستان […]


مدیر روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز آخرین وضعیت دکتر خواجه رئیس دانشگاه را پس از انجام عمل جراحی مغز تشریح کرد.

دکتر علی یاری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت بیماری دکتر غلامحسین خواجه اظهار کرد: عصر روز گذشته دکتر خواجه در بازگشت از محل کار احساس کسالت کرده و به بیمارستان گلستان اهواز مراجعه کرد.

وی افزود: نتیجه آزمایش‌ها و عکس‌ها نشان داد که او دچار خونریزی مغزی شده است و بنابراین تحت مراقبت قرار گرفت. عصر امروز پزشکان در مشورتی که با هم داشتند در نهایت ناگزیر شدند که برای وی عمل جراحی انجام دهند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: در حال حاضر عمل جراحی به پایان رسیده و دکتر خواجه در بخش مراقبت‌های ویژه مغز و اعصاب بستری هستند.

وی با تشکر از مدیریت و مجموعه پزشکان معالج و پرستاران بیمارستان گلستان اهواز، گفت: بنا است که دکتر خواجه یکی دو روز برای کنترل عوارض بعد از عمل جراحی تحت مراقبت باشد و پس از آن به بخش عمومی انتقال خواهد یافت.

انتهای پیام