وزیر علوم در تماس تلفنی با خانواده دکتر غلامحسین خواجه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز، برای وی آرزوی سلامت کرد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، در این تماس تلفنی دکتر محمدعلی زلفی‌گل در جریان روند درمانی دکتر خواجه که به علت سکته‌ مغزی در بیمارستان بستری است، قرار گرفت. […]


وزیر علوم در تماس تلفنی با خانواده دکتر غلامحسین خواجه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز، برای وی آرزوی سلامت کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، در این تماس تلفنی دکتر محمدعلی زلفی‌گل در جریان روند درمانی دکتر خواجه که به علت سکته‌ مغزی در بیمارستان بستری است، قرار گرفت.
در این ارتباط فرزند دکتر خواجه ضمن تقدیر از دکتر زلفی‌گل برای پیگیری روند درمان رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز، آخرین وضعیت وی پس از عمل عصر روز یکشنبه را توضیح داد.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز پس از آگاهی از آخرین وضعیت رئیس دانشگاه شهید چمران، برای وی از درگاه پروردگار آرزوی شفای عاجل کرد.
به گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، عصر روز شنبه دکتر خواجه در بازگشت از محل کار احساس کسالت کرده و به بیمارستان گلستان اهواز مراجعه کرد. نتیجه آزمایش‌ها و عکس‌ها نشان داد که وی دچار خونریزی مغزی شده و عصر روز یکشنبه تحت عمل جراحی قرار گرفت؛ رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان گلستان بستری است.
انتهای پیام