مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از برگزاری نمایشگاه صنعت نفت و حفاری خوزستان در بهمن‌ ماه امسال خبر داد. علیرضا دانشی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نمایشگاه تخصصی صنعت نفت و حفاری خوزستان، با رویکرد بومی‌سازی تجهیزات و حمایت از ساخت داخل و صنایع بومی، از ۱۸ تا ۲۱ بهمن امسال در اهواز برگزار می […]


مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از برگزاری نمایشگاه صنعت نفت و حفاری خوزستان در بهمن‌ ماه امسال خبر داد.

علیرضا دانشی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نمایشگاه تخصصی صنعت نفت و حفاری خوزستان، با رویکرد بومی‌سازی تجهیزات و حمایت از ساخت داخل و صنایع بومی، از ۱۸ تا ۲۱ بهمن امسال در اهواز برگزار می شود.
وی افزود: این نمایشگاه توسط شرکت نمایشگاه بین‌المللی خوزستان و با سیاست‌گذاری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران، تحت نظارت شرکت ملی نفت ایران برگزار خواهد شد.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: در این نمایشگاه علاوه بر شرکت‌های نفتی، سازندگان داخلی از جمله اعضای انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران و استان خوزستان، دانشگاه‌ ها، مراکز علمی و تحقیقاتی و نهادهای مرتبط با ساخت و تامین کالای صنعت نفت حضور خواهند داشت.
دانشی عنوان کرد: نمایشگاه تخصصی صنعت نفت و حفاری خوزستان با توجه به ظرفیت های گسترده این استان به عنوان زادگاه صنعت نفت کشور و استقرار بزرگترین شرکت‌های بالادستی در این استان به پیشنهاد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و با تایید وزارت نفت از سال ۱۳۸۸ آغاز به کار کرده است.
وی افزود: در سال ۱۳۹۹ به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مرتبط با شیوع ویروس کرونا این نمایشگاه برگزار نشد.
انتهای پیام