سرمربی تیم خانه بسکتبال خوزستان درباره شکست تیمش برابر نظم آوران سیرجان، گفت: اگر داوران مدیریت بهتری در این بازی داشتند قطعا نتیجه بازی چیز دیگری بود و به نظرم اشتباه داوری تاثیرات خیلی زیادی روی نتیجه بازی داشت. حماد سامری در گفت و گو با ایسنا، درباره شکست تیم خانه بسکتبال خوزستان مقابل نظم […]


سرمربی تیم خانه بسکتبال خوزستان درباره شکست تیمش برابر نظم آوران سیرجان، گفت: اگر داوران مدیریت بهتری در این بازی داشتند قطعا نتیجه بازی چیز دیگری بود و به نظرم اشتباه داوری تاثیرات خیلی زیادی روی نتیجه بازی داشت.

حماد سامری در گفت و گو با ایسنا، درباره شکست تیم خانه بسکتبال خوزستان مقابل نظم آوران سیرجان در لیگ برتر، اظهارکرد: ما با یک بازیکن مصدوم وارد بازی شدیم، درسه کوارتر خیلی خوب بودیم، بازی فوق العاده ای انجام دادیم، کاملا بازی را در اختیار داشتیم و سوار بر بازی بودیم، بازیکن خارجی تیم نظم آوران سیرجان از قابلیت بالایی برخورد دار بود که نتوانستیم به صورت کامل این بازیکن را مهار کنیم. در کوارتر چهارم بازی به نظرم داورهای بازی تمرکز کافی نداشتند و با سوت های اشتباه پی در پی و تنش زا بازی را به تنش کشیدند.

وی بیان کرد: اگر داوران مدیریت بهتری در این بازی داشتند قطعا نتیجه بازی چیزی دیگری بود، برای تیم جوانی مثل ما وقتی تمرکز بهم بریزد جبرانش خیلی سخت خواهد شد، ضمن اینکه دو بازیکن خارجی به اضافه آرش ثابتی پنج خطایی شدند و از بازی بیرون آمدند خیلی دست ما بسته شد. برای ادامه کار با همین حال تا ثانیه آخر بازیکنانم جانانه جنگیدند و توان بردن بازی را داشتیم، به نظرم اشتباه داوری تاثیرات خیلی زیادی روی نتیجه بازی داشت و جز بازی هایی بود که ما می توانستیم برنده بازی باشیم ولی متاسفانه به این شکل باختیم.

سرمربی تیم خانه بسکتبال خوزستان در پایان گفت: تیم جوان ما چندین پله پیشرفت داشته است. در نیم فصل دوم با مدیریت بهتر در زمان های مختلف و بازی های حساس و پایاپای می توانیم هنوز پیشرفت های بیشتری در کنار نتایج بهتر داشته باشیم. هدف ما این است که این بازیکنان با سطح لیگ برتر بسکتبال آشنایی پیدا کنند و تجارب بزرگی را به دست آورند که قطعا در ادامه راه به ما کمک خواهد کرد.

انتهای پیام