در مراسمی از پوستر هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عربی السلام خوزستان بر مزار شهید محمدرضا سبحانی رونمایی شد. به گزارش ایسنا، پوستر هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عربی سلام خوزستان را رسول حق‌جو گرفیست و طراح خوزستانی، طراحی کرده است. در ابتدای این مراسم ناصر چنانی گفت: مقام شامخ شهدا برای همه ما بسیار رفیع و […]


در مراسمی از پوستر هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عربی السلام خوزستان بر مزار شهید محمدرضا سبحانی رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، پوستر هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عربی سلام خوزستان را رسول حق‌جو گرفیست و طراح خوزستانی، طراحی کرده است.
در ابتدای این مراسم ناصر چنانی گفت: مقام شامخ شهدا برای همه ما بسیار رفیع و بلند است و به همین مناسبت تصمیم گرفته شد مراسم رونمایی از پوستر هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عربی سلام خوزستان در جوار مزار شهید محمدرضا سبحانی اولین شهید دوران دفاع مقدس سوسنگرد برگزار شود.
معاون هنری و سینمایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در خصوص جایگاه جشنواره تئاتر عربی گفت: جشنواره بین‌المللی تئاتر عربی سلام خوزستان بدون شک یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی و هنری استان خوزستان است و این جشنواره به خوبی توانسته است زبان گفت‌وگو و دیپلماسی فرهنگی و هنری را با کشورهای عرب زبان منطقه برقرار کند.
همچنین دبیر هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عربی خوزستان، اظهار کرد: از مسؤولان استان خوزستان و شهرستان دشت آزادگان برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره انتظار همکاری و کمک داریم تا بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای گروه‌های نمایشی در این دوره از جشنواره باشیم.
سعید نگراوی گفت: امیدوارم این دوره از جشنواره با تلاش همه به خوبی برگزار گردد و شاهد اجراهای خوبی در جشنواره باشیم.
براساس اعلام اداره کل ارشاد خوزستان، هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عربی سلام خوزستان در سه بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی، مسابقه تئاتر صحنه‌ای ایران و مسابقه تئاتر صحنه‌ای بین‌الملل نیمه آذر ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.
انتهای پیام