عصر خوزستان: دزفول- ایرنا- مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی شهرستان دزفول گفت: بیش از ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به بیماران نیازمند مبتلا به سرطان تحت پوشش این انجمن پرداخت شد. محمدرضا اسماعیل چگنی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تسهیلات به صورت قرض الحسنه و با همکاری معاونت درمان […]

عصر خوزستان:

پرداخت ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به بیماران سرطانی دزفول

دزفول- ایرنا- مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی شهرستان دزفول گفت: بیش از ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به بیماران نیازمند مبتلا به سرطان تحت پوشش این انجمن پرداخت شد.

محمدرضا اسماعیل چگنی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تسهیلات به صورت قرض الحسنه و با همکاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول تامین و به حدود ۱۱۰ بیمار نیازمند از طریق بانک تجارت پرداخت شد.

وی با بیان اینکه تسهیلات طی ۲ ماه اخیر پرداخت شده است، ادامه داد: این انجمن بیش هفت هزار بیمار سرطانی تحت پوشش دارد که ۶۰ درصد از آنها از دزفول و بقیه از شهرها و استان‌های همجوار هستند. 

ساخت بیمارستان خیریه امام حسن مجتبی (ع) از سال ۹۰ شروع شد و با تلاش فراوان انجمن حمایت از بیماران سرطانی دزفول راه اندازی و ثبت شد.

منبع: ایرنا