جباری منتخب مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتگل شد
جباری منتخب مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتگل شد

سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد: با توجه به اختلاف نزدیک آراء نفر اول و دوم حوزه انتخابیه مسجدسلیمان لالی اندیکا و هفت گل پس از بازشماری کامل تمامی صندوق‌های اخذ رای با جابجایی نفر اول و دوم رضا جباری به عنوان منتخب در این حوزه مشخص شد.

به گزارش عصر خوزستان، هادی طحان‌نظیف، عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: تا ظهر امروز (دوشنبه، ۲۸ اسفند) صحت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۸۹ حوزه انتخابیه به تایید شورای نگهبان رسید. ضممن این‌که صحت انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی حوزه‌های انتخابیه (۳۱ استان) نیز تایید شد.

وی همچنین عنوان کرد: صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در حوزه‌های انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون، آبادان، اندیمشک، ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون، بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی، بهبهان و آغاجاری، خرمشهر، دزفول، دشت‌آزادگان و هویزه، رامهرمز و رامشیر، شادگان، شوش و کرخه، شوشتر و گتوند و مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتگل تایید شد.

سخنگوی شورای نگهبان بیان کرد: با توجه به اختلاف نزدیک آراء نفر اول و دوم حوزه انتخابیه مسجدسلیمان لالی اندیکا و هفت گل پس از بازشماری کامل تمامی صندوق‌های اخذ رای با جابجایی نفر اول و دوم رضا جباری به عنوان منتخب در این حوزه مشخص شد.