معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان گفت: شهرستان دزپارت توانمندی های زیادی در زمینه گردشگری و گیاهان دارویی دارد. نخستین جشنواره شکرانه برداشت زعفران استان خوزستان در شهرستان دزپارت امروز (سه شنبه) با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، مدیرکل امور اقتصادی، مدیر کل بانوان و امور خانواده استانداری، مدیرکل امور روستایی و […]


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان گفت: شهرستان دزپارت توانمندی های زیادی در زمینه گردشگری و گیاهان دارویی دارد.

نخستین جشنواره شکرانه برداشت زعفران استان خوزستان در شهرستان دزپارت امروز (سه شنبه) با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، مدیرکل امور اقتصادی، مدیر کل بانوان و امور خانواده استانداری، مدیرکل امور روستایی و شورا، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و سایر مدیران استانی و محلی نخستین جشنواره  شکرانه برداشت زعفران در استان خوزستان برگزار شد.
سید احمد موالی زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: قبل از تاسیس شدن شهرستان دزپارت یکی از دغدغه های بخش دهدز کم برخوردارتر بودن این منطقه بود و ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار زیادی را شاهد بودیم و متاسفانه ظهور و به روزی مشاهده نکردیم و با تاسیس شدن این شهرستان که بسیار خوشحال و آن را به فال نیک را می پندارم، بستری برای اینکه ما بتوانیم کمک های بیشتری برای این منطقه گسیل بدهیم، فراهم شد.
وی افزود: این توانمندی و برگزاری اولین جشنواره برداشت زعفران در استان جای تشکر و قدردانی دارد. این شهرستان توانمندی های زیادی در زمینه گردشگری و گیاهان دارویی دارد. همچنین معرفی توانمندی ها یکی از موضوعاتی است که می‌تواند در بحث توانمند کردن این شهرستان، برگزاری جشنواره های متعدد نظیر جشنواره شکرگزاری زعفران، گیاهان دارویی و در زمینه های مختلف جشنواره های محلی و استانی، کمک کند. من نیز از مسئولان شهرستان و استان می خواهم این جشنواره ها را مدیریت و برنامه ریزی کنند تا در آینده به جشنواره های ملی تبدیل شوند و آن ها را به دنیا معرفی کنیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان گفت: به مردم شریف شهرستان دزپارت و قلعه سرد قول می دهم که ان شاء الله بستر لازم را برای صنعت بسیار ارزش آفرین قالی بافی در روستاهای دزپارت با کمک بنیاد برکت ستاد اجرایی حضرت امام(ره) و هماهنگی دستگاه و نهاد های استان با مدیریت استانداری خوزستان فراهم و عملیاتی کنیم. از فرماندار این شهرستان هم در خواست دارم برنامه عملیاتی این طرح را طراحی و جلسات لازم را برگزار کنند و ما حمایت های لازم را انجام خواهیم داد.
به گزارش ایسنا، موالی زاده در ادامه سفر خود به دزپارت، برای بررسی مسایل و مشکلات فرمانداری و بخشداری این شهرستان نیز بازدیدی از فرمانداری و بخشداری دزپارت داشت.
انتهای پیام