دبیر بخش بین‌الملل سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» گفت: آثار رسیده از کشورهای همسایه به ویژه کشورهایی که در جبهه مقاومت اسلامی پیشتاز هستند به دبیرخانه ارسال شده که جا دارد اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی برای پخش آنها اقدام کند. به گزارش ایسنا، مهدی مازندرانی در نشست خبری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و […]


دبیر بخش بین‌الملل سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» گفت: آثار رسیده از کشورهای همسایه به ویژه کشورهایی که در جبهه مقاومت اسلامی پیشتاز هستند به دبیرخانه ارسال شده که جا دارد اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی برای پخش آنها اقدام کند.

به گزارش ایسنا، مهدی مازندرانی در نشست خبری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به صورت مجازی به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.
وی با اشاره به اینکه ۸۰۰ اثر به دبیرخانه بخش بین‌الملل این جشنواره رسیده است اظهار کرد: تاکنون در بخش بین‌الملل تقریباً از ۷۰ کشور جهان و پنج قاره آثار به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است. قریب به ۸۰۰ اثر به جشنواره رسیده است که انتخاب و داوری آنها در حال انجام است؛ همه تلاش ما این است که همه آثار دیده شوند و هیچ اثر مغفول نماند.
مازندرانی افزود: قریب به ۴۷ فیلم کوتاه داستانی، ۱۵۰ اثر مستند، یکصد انیمیشن، ۷۰ فیلم کوتاه ۱۸۰ ثانیه‌ای از ۷۲ کشور جهان ارسال شده است که بیشترین آثار رسیده در بخش فیلم کوتاه است.
وی گفت: آثار رسیده از کشورهای همسایه به ویژه کشورهایی که در جبهه مقاومت اسلامی پیشتاز هستند به دبیرخانه ارسال شده که جا دارد اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی برای پخش آنها اقدام کنند. همچنین برای استفاده مخاطبان بین‌المللی با شبکه‌های برون‌مرزی و بین‌المللی هم صحبت شده است.
دبیر بخش بین‌الملل سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» بیان کرد: هماهنگی با صدا و سیمای مرکز استان، صدا و سیمای آبادان، شبکه شما برای پخش افتتاحیه و اختتامیه این جشنواره و همچنین آثار برگزیده صورت گرفته است.
انتهای پیام