مدیر پرستاری بیمارستان گلستان اهواز با اشاره به وضعیت نیروهای کادر پرستاری در بیمارستان‌ها گفت: در حال حاضر بیمارستان‌ها با کمبود شدید نیرو مواجه هستند که انتظار می‌رود این کمبود نیرو برطرف شود. عظیمه اسدی در آیین تجلیل از پرستاران نمونه که امروز (۱۷ آذرماه) برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم با حمایت مسئولان در ارتقای […]


مدیر پرستاری بیمارستان گلستان اهواز با اشاره به وضعیت نیروهای کادر پرستاری در بیمارستان‌ها گفت: در حال حاضر بیمارستان‌ها با کمبود شدید نیرو مواجه هستند که انتظار می‌رود این کمبود نیرو برطرف شود.

عظیمه اسدی در آیین تجلیل از پرستاران نمونه که امروز (۱۷ آذرماه) برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم با حمایت مسئولان در ارتقای سطح سلامت مردم کوشا باشیم. در حال حاضر بیمارستان‌ها با کمبود شدید نیرو مواجه هستند که انتظار می‌رود این کمبود نیرو برطرف شود.
به گزارش ایسنا، وی افزود: انتظار می‌رود کارانه و اضافه کار نیروها به موقع پرداخت شود تا دلخوشی برای نیروها باشد و بتوانند خدمات بهتری به مردم ارائه دهند.  
مدیر پرستاری بیمارستان گلستان اهواز با بیان اینکه هدف ما رضایت‌مندی خدا و بیماران است، گفت: همان گونه که در دفاع مقدس از نوجوانان تا سالمندان جان خود را به خطر انداختند و برای هموطنان تلاش کردند، پرستاران نیز وظیفه خود می‌دانند که در دوران کرونا خدمات شایسته به مردم ارائه دهند.
اسدی بیان کرد: در دوران کرونا همه از مسئول و مدیر تا دیگر نیروها، پای کار بودند و مدیران تا بامداد در بیمارستان‌ها تلاش می‌کردند و مایه دلگرمی ما بودند.
انتهای پیام