استاندار خوزستان با بیان اینکه دولت انقلابی که خود را خادم مردم می‌داند عزم خود را جزم کرده تا مشکلات را یکی پس از دیگری مورد رسیدگی قرار دهد، گفت: شرط تحقق این موضوع عمل به مسئولیت‌هایمان و حفظ راه شهدا است. صادق خلیلیان، استاندار خوزستان در مراسم استقبال از پیکرهای ۵۸ شهید تازه تفحص […]


استاندار خوزستان با بیان اینکه دولت انقلابی که خود را خادم مردم می‌داند عزم خود را جزم کرده تا مشکلات را یکی پس از دیگری مورد رسیدگی قرار دهد، گفت: شرط تحقق این موضوع عمل به مسئولیت‌هایمان و حفظ راه شهدا است.

صادق خلیلیان، استاندار خوزستان در مراسم استقبال از پیکرهای ۵۸ شهید تازه تفحص شده که امروز ۱۸ آذرماه از طریق مرز بین‌المللی شلمچه به کشور وارد شدند، با بیان اینکه امروز به استقبال شهدای گرانقدری آمده‌ایم و از این جهت روز بزرگی به شمار می‌رود، گفت: این شهدا جان خود در راه حفظ ناموس، آب و خاک و نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کردند تا کشور ایران مستقل، اسلامی، آباد و آزاد بماند.

به گزارش ایسنا،  وی ادامه داد: راهی که این شهدا در پیش روی ما قرار دادند مسئولیت‌های سنگینی را بر دوش ما گذاشته است. در این چهل و اندی سال مسیرهای پر پیچ و خمی را در راه اداره کشور در نظام مقدس جمهوری اسلامی طی کردیم؛ دولت‌ها و مجالس مختلفی آمدند و خدماتی را ارائه کردند. در هشت سال گذشته با تفکری مواجه بودیم که چشم به خارج از کشور داشت نه داخل. در حالی که با دستور کار قرار دادن اقتصاد مقاومتی بر اساس ظرفیت‌های داخلی می‌توانستیم بسیاری از مشکلاتی را که الان با آن مواجه هستیم حل و فصل کنیم یا حداقل کاهش دهیم.

خلیلیان بیان کرد: وقتی ۸ سال چشم به دست دشمن دوخته شود تا او برای ما کاری کند نتیجه‌اش برجام بی‌سرانجام بود که ۸ سال فرصت‌های این ملت را معطل گذاشت. اما به حول و قوه الهی این دولت انقلابی که خودش را خادم ملت می‌داند با پیروی از راه شهدا، استعانت از خداوند، رهبری مقام معظم رهبری، حضور مردم در صحنه، مشارکت همگان و هم‌افزایی نیروها عزم خود را جزم کرده تا مشکلات را یکی پس از دیگری مورد رسیدگی قرار دهد و به تدریج مشکلات را حل خواهیم کرد و شاهد ایرانی آباد، آزاد، مستقل و پیشرو خواهیم بود. شرط تحقق این موضوع این است که ما به مسئولیت خودمان عمل کرده و راه شهدا را حفظ کنیم و در آن مسیر حرکت کنیم.

استاندار خوزستان در پایان از دست اندرکاران کمیته جستجوی مفقودین قدردانی کرد.

انتهای پیام