سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: آرزوی قلبی من این است که فولاد در ادامه راه موفق باشد و در آسیا نیز به مرحله بالاتر برسند چون می‌دانم حق نکونام و فولاد بیشتر از این است. به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم فولاد و نساجی از هفته نهم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به […]


سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: آرزوی قلبی من این است که فولاد در ادامه راه موفق باشد و در آسیا نیز به مرحله بالاتر برسند چون می‌دانم حق نکونام و فولاد بیشتر از این است.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم فولاد و نساجی از هفته نهم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید. ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری بعد از این بازی، اظهارکرد: به نکونام تبریک جانانه می‌گویم. در این مدت کم تیمش را متحول کرده و روز به روز بهتر شده است. نکونام نشان داد که یک مربی بسیار توانمند و کاربلد است.
وی بیان کرد: به فوتبال هم تبریک می‌گویم. این بازی خوب، فیزیکی و جاندار از سوی دو تیم بود. نیمه اول پایاپای بود که فولادی‌ها به گل رسیدند و شرایط گل آن‌ها در یک بازی پایاپای رقم خورد. در نیمه دوم بازی را با فشار شروع کردیم که به گل برسیم که به گل هم رسیدیم و سپس تا دقیقه ۷۰ بازی خوب و فیزیکی بود اما بعد از آن نیز فوتبال احساسی شد که از این نظر فولاد بر ما چربید و با ارسال توپ‌های بلند ما را تحت فشار قرار دارد و به جرات می‌توانم بگویم که هیچ تیمی، تیم من را مثل فولاد در ۲۰ دقیقه آخر تحت فشار قرار نداده بود و به آن‌ها تبریک می‌گویم. فولاد شاید حتی می‌توانست به گل هم برسد. البته ما هم در ضد حمله یکی دو موقعیت به دست آوردیم. بازی خیلی خوبی بود و ای کاش بازی برنده داشت.
سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: این بازی یکی از بازی‌های باکلاس، صاحب سبک، تاکتیکی و بسیار پرفشار بود. خودم از بازی لذت بردم. از بازی فولاد هم لذت بردم و به آن‌ها تبریک می‌گویم و باید واقعیت‌ها را بگوییم.
وی با قدردانی از داوران این بازی، عنوان کرد: بازی واقعا هم از جانب نیمکت دو تیم و هم بازیکنان درون زمین بسیار سخت بود. داور هفت یا هشت اخطار داد.
الهامی گفت: آرزوی قلبی من این است که فولاد در ادامه راه موفق باشد و در آسیا نیز به مرحله بالاتر برسند چون می‌دانم حق نکونام و فولاد بیشتر از این است. فوتبال ایران از آسیا بالاتر است و تیم‌هایی از جمله فولاد به روز بازی می‌کنند و شرایط خوبی دارند. فکر نمی‌کردم فولاد در این مدت کم انقدر خوب شده باشد. شاید اگر کولیبالی بود، به فولاد کمک می‌کرد و شاید از شانس ما بود که او امروز نبود.
انتهای پیام