آیین تجلیل از نخبگان مهارتی تهویه و تبرید نوزدهمین مسابقات ملی مهارت خوزستان با معرفی نفرات مدال‌آور این رشته در اهواز برگزار شد. به گزارش ایسنا،  این مسابقات از ۱۲ تا ۱۸ آذرماه در اهواز و با شرکت ۱۵ استان برگزار شد و در فرآیند آن، جوانان زیر ۲۱ سال شرکت داشتند و بر اساس […]


آیین تجلیل از نخبگان مهارتی تهویه و تبرید نوزدهمین مسابقات ملی مهارت خوزستان با معرفی نفرات مدال‌آور این رشته در اهواز برگزار شد.

به گزارش ایسنا،  این مسابقات از ۱۲ تا ۱۸ آذرماه در اهواز و با شرکت ۱۵ استان برگزار شد و در فرآیند آن، جوانان زیر ۲۱ سال شرکت داشتند و بر اساس استانداردهای تعریف شده سازمان مهارت جهانی،  پروژه پیش‌بینی شده را اجرا کردند.
اجرای این پرژوه سه روز به طول انجامید و تمام ارزشیابی‌ها و انتخاب برگزیدگان بر اساس انجام عملیلات اجرایی که  شرکت‌کنندگان طی پروژه داشتند، صورت پذیرفت.
در نوزدهمین مسابقات ملی مهارت  رشته تهویه و تبرید سجاد سخنگو از اصفهان رتبه اول و مدال طلا،  علیرضا اشکذری یزد از خراسان رضوی رتبه دوم و مدال نقره و محمدرضا نبگانی از خوزستان رتبه سوم و مدال برنز را به دست آوردند.
گفتنی است مسابقات ملی مهارت، رویدادی است رقابتی و پروژه‌محور که منجر به شناسایی و کشف استعدادهای برتر مهارتی می‌شود و برگزیدگان نهایی نوزدهمین مسابقات ملی مهارت به مسابقات جهانی مهارت ۲۰۲۲ شانگهای در کشور چین اعزام خواهند شد.
انتهای پیام