رئیس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی از اجرای پویش اهدای کتاب دانشجویان و توزیع منابع درسی دانشگاهی در مناطق محروم، از سال آینده خبر داد. دکتر حامد علی‌اکبرزاده امروز (۲۵ آذرماه) در مراسم اهدای کتاب جهاد دانشگاهی که در سوسنگرد برگزار شد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی از سال ۵۹ فعالیت خود را در حوزه فرهنگی و […]


رئیس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی از اجرای پویش اهدای کتاب دانشجویان و توزیع منابع درسی دانشگاهی در مناطق محروم، از سال آینده خبر داد.

دکتر حامد علی‌اکبرزاده امروز (۲۵ آذرماه) در مراسم اهدای کتاب جهاد دانشگاهی که در سوسنگرد برگزار شد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی از سال ۵۹ فعالیت خود را در حوزه فرهنگی و علمی شروع کرده است و یکی از کارهای حوزه فرهنگی بحث، کتاب است.
به گزارش ایسنا، وی افزود: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی امروزه تقریبا در تمامی استان‌ها شعب خود را فعال کرده  و بیش از ۶۰۰ عنوان کتاب علمی و دانشگاهی در طول سال منتشر می‌کند که این رقم در سایر ناشران دانشگاهی وجود ندارد. 
علی‌اکبرزاده گفت: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی در کنار فعالیت‌هایی که در حوزه انتشار کتاب انجام می‌شود، به ترویج فرهنگ  کتابخوانی می‌پردازد و برنامه‌های متنوعی دارد. 
رئیس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی با اشاره به اهدای ۴ هزار و ۳۰۰ جلد کتاب، گفت: این یک حرکت کوچک و نمادین است که با همکاری جهاد دانشگاهی خوزستان، انجام شد. امیدواریم بتوانیم با همراه کردن دانشجویان و دانشگاهیان، به این کار استمرار ببخشیم. 
وی خاطرنشان کرد:  امیدواریم برای سال تحصیلی آینده پویشی بین دانشجویان سال اول دانشگاه‌ها ایجاد کنیم و با همکاری دفاتر جهاد دانشگاهی در سراسر کشور،  منابع درسی دانشگاهی را جمع‌آوری کنیم تا در مناطق محروم توزیع شود. 
انتهای پیام