استاندار خوزستان از اردوی جهادی پزشکی گروه جهادی شهید فرجوانی در کوی مدرس اهواز بازدید کرد. صادق خلیلیان در حاشیه بازدید از اردوی جهادی پزشکی گروه جهادی شهید فرجوانی خوزستان که امروز (۲۶ آذرماه) در کوی مدرس (خروسیه) اهواز برگزار شد، اظهار کرد: تشکر می‌کنیم از کلیه عزیزانی که در این مرکز درمانی حضور پیدا […]


استاندار خوزستان از اردوی جهادی پزشکی گروه جهادی شهید فرجوانی در کوی مدرس اهواز بازدید کرد.

صادق خلیلیان در حاشیه بازدید از اردوی جهادی پزشکی گروه جهادی شهید فرجوانی خوزستان که امروز (۲۶ آذرماه) در کوی مدرس (خروسیه) اهواز برگزار شد، اظهار کرد: تشکر می‌کنیم از کلیه عزیزانی که در این مرکز درمانی حضور پیدا کردند؛ پزشکان متعهدی که به صورت رایگان در این مرکز حضور پیدا کردند و در حال مداوای بیماران در این منطقه محروم از شهر اهواز و مناطق حاشیه‌ای هستند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مراحل کار خوشبختانه به گونه‌ای است که همه هزینه‌های درمان تا آخرین مرحله را متقبل می‌شوند. طبیعتا این اردوهای جهادی و همچنین حضور پزشکان و پرستاران در این مناطق و مراکز، به بهداشت و درمان بخشی از مردمی که به خدمات پزشکی کمتر دسترسی دارند یا اینکه امکان حضور در مراکز مجهز برایشان فراهم نیست کمک زیادی می‌کند.

استاندار خوزستان گفت: اینجا تجهیزات خوبی فراهم شده است. ان‌شاءالله این حرکت‌ها تداوم پیدا کند تا بتوانیم مشکلات مردم را کاهش دهیم.

انتهای پیام