سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: بازی سختی در جام حذفی در پیش داریم. به گزارش ایسنا، داود سیدعباسی، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی، اظهار کرد: بازی سختی در پیش داریم؛ هندوانه دربسته است. در مراحل نخست شناخت کافی از رقبا نداریم و فکر […]


سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: بازی سختی در جام حذفی در پیش داریم.

به گزارش ایسنا، داود سیدعباسی، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی، اظهار کرد: بازی سختی در پیش داریم؛ هندوانه دربسته است. در مراحل نخست شناخت کافی از رقبا نداریم و فکر می کنم و بازی سختی در پیش داشته باشیم. امیدوارم با آمادگی که بازیکنانم دارند، از این مرحله به سلامت عبور کنیم.
وی در خصوص سمتش در شهرخودرو گفت: سرمربی این تیم هستم و طی صحبتی که با مدیران تیم داشتم قرار شد سرمربی بمانم. البته قبلا هم توضیح داده‌ام، قرار است یک مربی خارجی اضافه کنیم. گزینه اول و آخر من کوزین بود، ۲، ۳ بار با او صحبت کردم. از دفعه قبلی که در شهرخودرو کار کردیم، با او احساس قرابت و راحتی دارم و قرار بود او تشریف بیاورد و اگر نیاید مربی ایرانی به کادرم اضافه می‌شود. به همراه همکارانم اختیار تام دارم، مسئولیت فنی به عهده من است.
وی بیان کرد: هر کمکی از دستم برآید برای کمک به این تیم انجام می دهم. دو فصل برای ابومسلم بازی کردم، یک فصل مربی این تیم بودم و فصل قبل هم معاون اجرایی این تیم بودم. به واسطه دوستی نزدیکی که با رحمتی، بادامکی، نوازی و سامره داشتم، از احوالات شهرخودرو با خبر بودم. حتی این تیم وقتی به تهران آمد، سر تمرین شهرخودرو رفتم اما امسال تا شب بازی با شهرخودرو اصلا ارتباطی با این تیم نداشتم. حتی یک بازی این تیم را هم ندیده بودم. طی صحبتی که با حمیداوی داشتم، ابتدا سعی کردم وی را متقاعد کنم راه حل بهتری فراهم شود. بعد از آن در خصوص کوزین صحبت کردیم و تا این لحظه به واسطه مشکلات و کارهایی که در ایتالیا دارد، فعلا همکاری میسر نشده است‌.
سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در خصوص بدهی این باشگاه به کوزین و خلف وعده در خصوص پرداخت طلب وی نیز افزود: در این حیطه من وارد نمی‌شوم. قبول دارم که مشکلاتی بین طرفین وجود دارد اما امیدوارم حل شود و بتوانیم از دانش کوزین استفاده کنیم‌. این پول حق کوزین است و قطعا پرداخت می‌شود.
وی در خصوص شائبه دخالت مالک باشگاه در چینش بازیکنان و تعویض‌های این تیم در دیدار برابر صنعت نفت در لیگ برتر هم گفت: قطعا صفر تا ۱۰۰ مسائل فنی برعهده من و همکارانم است. دوستی چندین ساله با حمیداوی دارم اما این مساله باعث نمی‌شود که بخواهیم در حیطه یکدیگر وارد شویم.
اشکش: مقابل شهرخودرو از پیش بازنده نیستیم
به گزارش ایسنا، ابراهیم اشکش، سرمبی تیم فوتبال استقلال ملاثانی هم در نشست خبری پیش از بازی با شهرخودرو اظهارکرد:  بسیار خوشحالیم که در مشهد مقدس هستیم، ان‌شاءالله امام رضا (ع) در این شرایط سخت پشتیبان مردم ایران باشد. هر دو تیم استقلال ملاثانی و شهرخودرو نتایج خوبی در لیگ یک و برتر نگرفته اند اما امیدواریم بتوانیم با نتیجه‌ای خوب مشهد را ترک کنیم.
وی در خصوص مصدومان و محرومان تیمش گفت: قبل از بازی هیچ وقت در این خصوص صحبت نمی‌کنم. امیدوارم همه بازیکنانی که وارد زمین می‌شوند، بهترین عملکرد ممکن را به نمایش بگذارند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی وی در خصوص شرایط تیمش و فضای جام حذفی برای تیم‌های لیگ یکی نیز عنوان کرد: از پیش‌بازنده نیستیم و تمام تلاش خود را برای یک نتیجه خوب به کار می‌ گیریم.
انتهای پیام