نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش همه نمایندگان در این فصل که فصل بودجه‌بندی است، جذب اعتبارات و بودجه‌های بیشتر برای همه بخش‌های بهداشت، درمان و آموزش است که این تلاش‌ها ادامه دارد. سید کریم حسینی در مراسم تکریم رئیس سابق و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که امروز (۲۸ […]


نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش همه نمایندگان در این فصل که فصل بودجه‌بندی است، جذب اعتبارات و بودجه‌های بیشتر برای همه بخش‌های بهداشت، درمان و آموزش است که این تلاش‌ها ادامه دارد.

سید کریم حسینی در مراسم تکریم رئیس سابق و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که امروز (۲۸ آذرماه) برگزار شد، با تقدیر از زحمات دکتر ابول‌نژادیان و تبریک به دکتر سرمست اظهار کرد: قطعا دانشگاه علوم پزشکی اهواز ظرفیت غنی و بالایی از اساتید و ذخایر علمی کشور در حوزه‌های بهداشت، درمان و آموزش است که مدیریت و هدایت آن برای نمایندگان مجلس و مردم بسیار حیاتی است.
به گزارش ایسنا، وی افزود: وجود مدیران توانمند، پاکدست و پر تلاش برای هر حوزه‌ای مهم است اما برای حوزه بهداشت و درمان بسیار مهم‌تر است.
نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بر اساس رویه و سنت تغییر و تحول، آمدن و رفتن مدیران و روسای دانشگاه‌ها امری طبیعی است. در شرایط کرونا دکتر ابول‌نژادیان و همکاران‌شان در همه حوزه‌ها تلاش شبانه‌روزی داشتند و باید از حضور چنین مدیرانی تشکر کنیم اما با کمال تاسف صحنه‌هایی می بینیم که زبان شکر، رویه خوبی در پیش ندارد. این دوره، سخت و همراه با مشکلات و معضلات کشوری بود که این تلاش‌ها شایسته تقدیر است. تلاش‌های دکتر ابول‌نژادیان در همه حوزه‌ها به ویژه حوزه زیرساختی ماندگار خواهد بود.
وی گفت: این تغییر باید منجر به حرکت به سمت شرایط مطلوب‌تر و تقویت مدیریت این مرکز علمی باشد و تلاش نمایندگان نیز بر این اساس است. تاکنون تلاش کرده‌ایم ارتباط بین دانشگاه  و مردم برای خدمات بهتر، تقویت شود. همچنین در راستای ارتباط بین دانشگاه و وزارت بهداشت، برای جذب بیشتر امکانات و بودجه تلاش کرده‌ایم.
حسینی افزود: توجه بیش از پیش تمامی سطوح وزارت بهداشت به خوزستان یک خواسته و مطالبه بحق است زیرا در برخی برهه‌ها استان خوزستان با عقب‌ماندگی مواجه شد.
وی افزود: تلاش همه نمایندگان در این فصل که فصل بودجه‌بندی است، جذب اعتبارات و بودجه‌های بیشتر برای همه بخش‌های بهداشت، درمان و آموزش است که این تلاش‌ها ادامه دارد.
نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیار خوشحال هستیم که پرچم مدیریت به دست دکتر سرمست افتاد. قطعا شخصیت‌های بزرگی در این دانشگاه و بدنه مدیریتی داریم که رقابت در خدمت را در پیش گرفته‌اند اما قرعه به اسم دکتر سرمست افتاد. برادران عزیزی که به وزارت‌خانه‌ها معرفی شدند، با نمایندگان ارتباط داشتند و تلاش کردند این جایگاه خدمت را به دست بیاورند؛ قطعا در کنار دکتر سرمست می‌توانند این تلاش‌ها را بیشتر کنند. همدلی و همراهی مسئولان یک ضرورت است که این مساله در این دانشگاه می‌تواند مهم‌تر باشد.
وی افزود: گفته شده که ممکن است وقت و همت دکتر سرمست برای رفع مشکلات این دانشگاه و  استان خوزستان جوابگو نباشد اما من شاهد مدیریت وی در سال‌های گذشته و تسلط وی بر مدیریت و پیش بردن امور دانشگاه بودم. وی تجربه، علم و سابقه این کار را دارد و قطعا در این برهه می‌تواند با کمک همه افراد در همه سطوح اهداف بالاتری دنبال کند و نمایندگان نیز از ظرفیت مجلس در این زمینه استفاده کنند.
انتهای پیام