رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی شهر اهواز گفت: رایزنی و مکاتبه با معاون اول رئیس جمهور و استاندار ویژه برای وصول مطالبات شهرداری ادامه دارد. علی‌مدد هاشم‌پور از مکاتبات با معاون اول رئیس جمهور و استاندار ویژه خوزستان برای وصول مطالبات شهرداری خبر داد و گفت: در راستای وصول مطالبات […]


رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی شهر اهواز گفت: رایزنی و مکاتبه با معاون اول رئیس جمهور و استاندار ویژه برای وصول مطالبات شهرداری ادامه دارد.

علی‌مدد هاشم‌پور از مکاتبات با معاون اول رئیس جمهور و استاندار ویژه خوزستان برای وصول مطالبات شهرداری خبر داد و گفت: در راستای وصول مطالبات و کسب درآمدزایی، مبحث آموزش، برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از ظرفیت سایر نهادها بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز، وی میزان مطالبات شهرداری را قریب به یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان ارزیابی کرد و افزود: برنامه ریزی جهت دستیابی و وصول مطالبات از طریق ممیزی املاک، سیستمی کردن امورات، مشارکت با بخش خصوصی، به روز رسانی مال الاجاره املاک شهرداری و همچنین کسب درآمد توسط سازمان‌ها در دستور کار قرار گرفت.

وی شهرداری را نهادی عمومی و غیر دولتی برشمرد و گفت: در صورتی که دستگاه‌ها و مردم عوارض را به موقع پرداخت نکنند امکان خدمات‌رسانی با مشکل مواجه خواهد شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و منابع انسانی در پایان خاطرنشان کرد: به منظور وصول مطالبات، مکاتباتی با معاون اول رئیس جمهور و استاندار صورت گرفت و درخواست پرداخت مطالبات داده شده است.

نوزدهمین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی کلانشهر اهواز امروز (۲۷ آذرماه) به ریاست علی‌مدد هاشم‌پور و با حضور اعضای کمیسیون سیدمحمدجوادرضوی، سید محمدعلی پورموسوی، سیاوش محمودی و حمید دغاغله برگزار شد.

در این جلسه آذربایجانی معاون مالی اقتصادی، عشیری دبیر کمیسیون ماده ۱۰۰ و حزبائیان دبیر کمیسیون ماده ۷۷  به عنوان مدعوین حضور داشتند.

این کمیسیون با دستور کار ارائه گزارش توسط مدیر اداره درآمد شهرداری اهواز در خصوص وصول مطالبات از محل درآمدهای کمیسیون ماده ۱۰۰ و کمیسیون ماده ۷۷ و بررسی وضعیت وصول مطالبات و درآمدزایی برگزار شد.

انتهای پیام