استاندار خوزستان گفت: ۹۱ درصد از دانش‌آموزان استان خوزستان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و دوز دوم نیز باید سازمان‌دهی شود زیرا تنها در صورت دریافت دوز دوم، دوز اول تاثیر خواهد داشت. صادق خلیلیان در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان که امروز (۲۹ آذرماه)  برگزار شد، اظهار کرد: ۹۱ درصد از […]


استاندار خوزستان گفت: ۹۱ درصد از دانش‌آموزان استان خوزستان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و دوز دوم نیز باید سازمان‌دهی شود زیرا تنها در صورت دریافت دوز دوم، دوز اول تاثیر خواهد داشت.

صادق خلیلیان در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان که امروز (۲۹ آذرماه)  برگزار شد، اظهار کرد: ۹۱ درصد از دانش‌آموزان استان خوزستان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و دوز دوم نیز باید سازمان‌دهی شود زیرا تنها در صورت دریافت دوز دوم، دوز اول تاثیر خواهد داشت.
به گزارش ایسنا، وی افزود: یکی از موارد دیگری که مطرح شد، مربوط به ارتقای سواد حرکتی است که پایه‌ای برای مهارت‌های ورزشی و پیشرفته است و باید این موضوع حتما در سطح مدارس دنبال شود.  
استاندار خوزستان با اشاره به اهمیت اجرای طرح نماد، گفت: نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان یا “نماد”، طرح مهمی است که باید آن را دنبال کنیم تا از وارد شدن آسیب‌ها به دانش‌آموزان جلوگیری کنیم و به آن‌ها از نظر مراقبت در مواردی که نیاز به پشتیبانی دارند، کمک کنیم. این طرح در ۱۳۰ مدرسه در شهرهای بندر امام، آبادان و اهواز در حال انجام است و طرح بسیار مهمی است زیرا دانش‌آموزان نسل آینده کشور هستند.
وی در خصوص اختصاص اعتبارت نفت برای بدهی اداره‌کل نوسازی مدارس به آب و برق، افزود: در خصوص اعتبارات با تخصیص اعتبارات نفت، امیدواریم بتوانیم وضعیت مناسب‌تری داشته باشیم.
انتهای پیام