مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تمام مدارس استان خوزستان باز هستند و خدمات ارائه می‌دهند؛ درصدی از مدارس یک تا سه روز حضوری هستند و بقیه آموزش نیز به صورت غیرحضوری است. کوروش مودت در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان که امروز (۲۹ آذرماه)  برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر رتبه استان […]


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تمام مدارس استان خوزستان باز هستند و خدمات ارائه می‌دهند؛ درصدی از مدارس یک تا سه روز حضوری هستند و بقیه آموزش نیز به صورت غیرحضوری است.

کوروش مودت در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان که امروز (۲۹ آذرماه)  برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر رتبه استان خوزستان در شاخص‌های عمومی و اختصاصی ۲۳ است و نسبت به سال گذشته، هفت رتبه ارتقا یافته است که دلایل متعددی دارد؛ دانش‌آموزان المپیادی در سطح کشور داشتم و شش رتبه به دست آوریم؛ در علوم زمین طلای کشوری و نقره جهانی، در سلول‌های بنیادی طلای کشوری، در زیست برنز و در نانوفناوری نیز مدال برنز توسط دانش‌آموان خوزستانی کسب شد. رتبه اول کشور در دوره اول متوسطه و رتبه دوم کشوری در مقطع ابتدایی را نیز به دست آوردیم.
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به بازگشایی مدارس افزود: از ابتدای مهرماه مدارس روستایی و عشایری بازگشایی شدند. در آموزش و پرورش عشایری ۷۲۶ واحد آموزشی با ۱۴ هزار و ۱۰۰ دانش آموز و یک هزار و ۳۰۴ کلاس درس، آموزش را به صورت حضوری آغاز کردند. در مدارس استثنایی نیز ۸۱ درصد دانش‌آموزان از مجموع ۵ هزار و ۲۳۳ دانش‌آموز به صورت حضوری آموزش دیدند و بقیه نیز عذر موجه داشتند و برای آموزش از شبکه شاد استفاده کردند.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۲ هزار مدرسه متوسطه از نیمه اول مهرماه و یک هزار مدرسه در آبان‌ماه و مابقی نیز از آذرماه آموزش ترکیبی را آغاز کردند. از این تعداد، یک هزار و ۹۶۸ مدرسه متوسطه اول و یک هزار و ۳۸۸ مدرسه متوسطه دوم هستند و در مجموع یک هزار و ۴۷۰ مدرسه کاملا حضوری بوده‌اند و مابقی نیز ترکیبی بوده‌اند. ۵ هزار و ۴۲۵ واحد آموزشی نیز در مقطع ابتدایی داشتیم که نیمه اول آبان‌ماه ۲ هزار مدرسه، در نیمه دوم آبان‌ماه یک هزار مدرسه و مابقی مدارس نیز فعالیت خود را در آذرماه آغاز کردند. کلیه مدارس استان خوزستان حضوری و آماده ارائه خدمات هستند.
مودت با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی کاملا رعایت شده‌اند، افزود: در ترسیم اطلس آموزشی بیش از ۷۵ درصد از دانش‌آموزان مستقیما در شبکه شاد حضور دارند و مابقی یا به صورت حضوری، یا شبکه سیما و یا از پکیج‌های آموزشی برای تحصیل استفاده می‌کنند.
وی گفت: بیش از ۹۱ درصد از دانش‌آموزان استان خوزستان دوز اول واکسن خود را دریافت کرده‌اند و همکاران ما با جدیت برای دوز دوم فعالیت خود را افزایش داده‌اند. بازدید از مدارس نیز آغاز شده است و تاکنون شیوه‌نامه‌های بهداشتی رعایت شده‌اند و طبق نظرسنجی صورت گرفته، دانش‌آموزان و اولیا رضایت داشته‌اند.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان افزود: تمام مدارس استان خوزستان باز هستند و خدمات ارائه می‌دهند؛ درصدی از مدارس یک تا سه روز حضوری هستند و بقیه آموزش نیز به صورت غیرحضوری است.
انتهای پیام