در نشستی به ریاست استاندار خوزستان مسایل و مشکلات عمرانی و زیرساختی شهرستان های بهبهان و آغاجاری مورد بررسی قرار گرفت. صادق خلیلیان در پایان جلسه بررسی مسائل عمرانی و زیر ساختی شهرستان های بهبهان و آغاجاری که امروز (۲۹ آذر ماه) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از دستورکارهای ما در دولت جدید مرتبط با […]


در نشستی به ریاست استاندار خوزستان مسایل و مشکلات عمرانی و زیرساختی شهرستان های بهبهان و آغاجاری مورد بررسی قرار گرفت.

صادق خلیلیان در پایان جلسه بررسی مسائل عمرانی و زیر ساختی شهرستان های بهبهان و آغاجاری که امروز (۲۹ آذر ماه) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از دستورکارهای ما در دولت جدید مرتبط با رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرستان ها است و این جلسه، دومین جلسه ای است که برای شهرستان های بهبهان و آغاجاری اختصاص یافته است. در هفته جاری، یک شهرستان دیگر بررسی خواهد شد و در هفته های آینده نیز به همین صورت کار را ادامه خواهیم داد.
به گزارش ایسنا، وی افزود: امروز مشکلات مربوط به آب آشامیدنی، شبکه فاضلاب، شبکه آب درون شهری و تاسیسات تصفیه آب آغاجاری و نیز بحث های مربوط به آبرسانی به روستاها در شهرستان های بهبهان و آغاجاری مورد بررسی و تاکید قرار گرفت.
استاندار خوزستان گفت: خوشبختانه برخی از پروژه ها به افتتاح رسیده اند و برخی نیز در دست اقدام قرار دارند تا بتوانیم به صورت ویژه این پروژه ها را تسریع کنیم و به اتمام برسند و مردم از آن ها بهره مند شوند.
خلیلیان عنوان کرد: در خصوص مباحث مربوط به راه، زیرساخت ها، توسعه سرمایه گذاری، اشتغالزایی و مسائل مرتبط با کشاورزی و صنعت، تصمیمات خوبی گرفته شده است.
وی اظهار کرد: ان شالله این جلسات با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی هر شهرستان، مدیران شهرستانی و مسئولینی که در سطح استان دست اندرکار هستند، در مجموع منجر به حل مشکلات شهرستان ها و تسریع پروژه های توسعه ای آن ها شود.
محمد طلا مظلومی، نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی نیز که در این جلسه حضور داشت، اظهار کرد: در این جلسه، مسائل مختلف این دو شهرستان در زمینه آب شرب، آب کشاورزی، اشتغال، صنعت و زیرساخت ها مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: نقطه نظرات فرمانداران این دو شهرستان و مسئولین دستگاه های اجرایی بیان و موانع احصاء شد و برای برون رفت از بن بست مشکلات و برداشتن موانع، فرصت زمانی معینی مشخص شد.
نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین دستگاه ها ملزم شدند که بر اساس فرآیند و  محدوده زمانی ای که استاندار مشخص کرد، جهت حل مشکلات و تسهیل در انجام امور، اقدامات لازم را انجام بدهند.
انتهای پیام