استاندار خوزستان گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در مساجد، مدارس و مکان‌های عمومی داریم که می‌توانیم از این ظرفیت برای توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی استفاده کنیم و این کمک می‌کند که ما بتوانیم مسایل فرهنگی و مذهبی را به صورت توامان دنبال کنیم. به گزارش ایسنا، صادق خلیلیان امروز در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی استان خاطرنشان […]


استاندار خوزستان گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در مساجد، مدارس و مکان‌های عمومی داریم که می‌توانیم از این ظرفیت برای توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی استفاده کنیم و این کمک می‌کند که ما بتوانیم مسایل فرهنگی و مذهبی را به صورت توامان دنبال کنیم.

به گزارش ایسنا، صادق خلیلیان امروز در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی استان خاطرنشان کرد: بحث کتابخانه و کتاب‌خوانی در توسعه فرهنگی و توسعه کلی هر کشور و جامعه‌ای بسیار مهم و تاثیرگذار است.
وی افزود: با استفاده از ظرفیت کتابخوانی ما می‌توانیم در استان خوزستان توسعه متوازن عمرانی و فرهنگی را داشته باشیم و یکی از مسایلی که در توسعه فرهنگی مطرح است بحث کتابخوانی و کتابخانه‌ها است.
خلیلیان یادآوری کرد: امروزه یک دیدگاه و رویکرد جدید مبحث کتابخانه‌های دیجیتال هست که این به توسعه کتابخوانی تا دورترین مناطق، روستاها و مناطق محروم و دسترسی‌ای که افراد می‌توانند از طریق دیجیتال در دورترین نقاط به کتاب‌ها داشته باشند کمک می‌کند و ما به این ترتیب می‌توانیم توسعه فرهنگی خوبی را در استان دنبال کنیم.
استاندار خوزستان گفت: یکی دیگر از موارد مهم  این است که ما بتوانیم در زمینه‌های مرتبط با دیجیتال زیرساخت‌ها را توسعه داده و کمک کنیم چون بحث توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز کتابخانه‌های دیجیتال بسیار مهم است.
بنابر اعلام استانداری خوزستان، او بیان کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در مساجد، مدارس و مکان‌های عمومی داریم که می‌توانیم از این ظرفیت برای توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی استفاده کنیم و این کمک می‌کند که ما بتوانیم مسایل فرهنگی و مذهبی را به صورت توامان دنبال کنیم.
انتهای پیام