مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز بر لزوم ایجاد خوابگاه‌های متاهلی برای دانشگاه تاکید کرد. بابک محمدیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه در اهواز خوابگاه دولتی متاهلی وجود ندارد؛ البته خوابگاهی در شرف ساخت بود که با پیشرفت ۲۰ درصدی رها شد و با کامل نشدن این پروژه، دانشگاه از خوابگاه متاهلی […]


مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز بر لزوم ایجاد خوابگاه‌های متاهلی برای دانشگاه تاکید کرد.

بابک محمدیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه در اهواز خوابگاه دولتی متاهلی وجود ندارد؛ البته خوابگاهی در شرف ساخت بود که با پیشرفت ۲۰ درصدی رها شد و با کامل نشدن این پروژه، دانشگاه از خوابگاه متاهلی محروم شد.
وی با بیان اینکه خوابگاه‌های متاهلی حتما متقاضی خواهند داشت، ادامه داد: باید بهترین خدمات به دانشجویان ارائه شود و از طرف دیگر بودن خوابگاه متاهلی برای دانشجویان متاهل باعث افزایش بازدهی می‌شود.
مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: وجود خوابگاه‌های متاهلی حتما در ازدواج دانشجویی و ترغیب دانشجویان به ازدواج موثر خواهد بود و باعث عادت کردن دانشجو به زندگی ساده می‌شود.  
محمدیان با اشاره به تاثیر و اهمیت وجود خوابگاه‌های دانشجویی در امتیازدهی دانشگاه، افزود: در صورت وجود خوابگاه متاهلی، دانشجو هم آموزش زندگی ساده را می‌بیند و هم در ازدواج دانشجویی تسهیل ایجاد خواهد شد.  
انتهای پیام