سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: من کمتر از ۲۰ روز قبل از آغاز مسابقات، مسئولیت تیم را پذیرفتم و قولی که به مسئولان باشگاه دادم این بود که تیم را حفظ کنم و روی قولم هستم و نه تنها تیم حفظ می شود، بلکه جایگاه خوبی کسب می‌کنیم. به گزارش ایسنا، فراز کمالوند، سرمربی […]


سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: من کمتر از ۲۰ روز قبل از آغاز مسابقات، مسئولیت تیم را پذیرفتم و قولی که به مسئولان باشگاه دادم این بود که تیم را حفظ کنم و روی قولم هستم و نه تنها تیم حفظ می شود، بلکه جایگاه خوبی کسب می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از بازی با فجرسپاسی، اظهارکرد: بازی فردا (جمعه) برای ما بسیار حائز اهمیت است. متاسفانه علی رغم این که در چهار پنج بازی گذشته خوب بازی کرده ایم نتواسته ایم به آنچه استحقاق آن را داریم برسیم. امیدوارم در دیدار فردا با یک بازی خوب و هجومی سه امتیاز را کسب کنیم و وضعیتمان را جدول بهبود ببخشیم.

وی بیان کرد: وضعیت روحی بازیکنان خوب است. پس از بردی که در جام حذفی داشتیم نیز از نظر روانی توانسته ایم بازیکنان را آماده بازی فردا کنیم. نسبت به حریف شناخت داریم. فجر یک تیم سخت‌کوش و دونده است. روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده ایم و امیدوارم سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که باتوجه به نتایج کسب شده آیا باشگاه به او فرصت داده است؟ گفت: ما از ابتدای کار هم می دانستیم که کارمان سخت است. من کمتر از ۲۰ روز قبل از آغاز مسابقات مسئولیت تیم را پذیرفتم و قولی که به مسئولان دادم این بود که تیم را حفظ کنم و روی قولم هستم و نه تنها تیم حفظ می شود، بلکه جایگاه خوبی کسب می کنیم. فوتبالی که بازی کرده ایم با نتایجی که رقم خورده است اصلا سنخیت نداشته است و می توانستیم بهتر از این نتیجه بگیریم. امیدوارم فردا خط بطلانی برنتایج و بدشانسی های ما باشد.

وی بیان کرد: مصدومیت های پی در پی بازیکنانمان طی هفته های گذشته ما را اذیت کرده و امیدوارم در ادامه همه تیم را در اختیار داشته باشیم. یکی، دو مصدوم داریم که پزشکان در حال رسیدگی هستند تا فردا از همه نفرات استفاده کنیم.

انتهای پیام