سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با انتقاد از عملکرد داور چهارم دیدار تیمش مقابل فولاد، گفت: یک بار شفاف سازی کنند که وظیفه داور چهارم چیست. به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم فولاد و نفت آبادان امشب در هفته یازدهم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت […]


سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با انتقاد از عملکرد داور چهارم دیدار تیمش مقابل فولاد، گفت: یک بار شفاف سازی کنند که وظیفه داور چهارم چیست.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم فولاد و نفت آبادان امشب در هفته یازدهم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در نشست خبری بعد از این دیدار، اظهارکرد: من تجربه دربی فوتبال خوزستان را نداشتم اما این افتخار رادارم که  امسال در دربی خوزستان که معدن فوتبالیست هستم حضور داشته باشم. در زمین هم دو تیم به دو دلیل با کیفیت بازی می‌کردند، آن هم به دو دلیل؛ زیرا تفکرات ما به گروه نکونام می‌خورد و این که دو تیم فوتبال فیزیکی بازی می‌کردند و ما هم می‌دانستیم که یک اشتباه می‌تواند آخرین اشتباه ما باشد.
وی افزود: حریف هم موقعیت داشتم و شاید وارد محوطه جریمه ما نشد اما موقعیت بیرون از محوطه داشتند. ما هم بیرون از محوطه فولاد موقعیت داشتیم. دو شانس هم در محوطه داشتیم که اگر دقت می‌کردیم، می‌توانستیم به گل برسیم. به بازیکنانم گفتم یا بازی با حساب یک برصفر تمام می‌شود یا بدون گل که امیدوارم اگر با یک گل تمام شد نتیجه برای ما باشد.
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: به نکونام و تیمش تبریک می‌گویم. از وقتی که برگشته است، تیم خوبی درست کرده است. فولاد تیمی است که وقتی می‌خواهیم رو به روی آن بازی کنیم، باید از آن آنالیز کامل داشته باشیم. تلاش ما این بود تا بازیکنان ستون فولاد را از بازی خارج کنیم که وقتی این کار را کردیم، در بخش‌هایی از بازی موفق بودیم.
وی بیان کرد: از بازیکنانم خیلی راضی هستم. ما پلکانی در حال رشد هستیم و به هم قول داده‌ایم که یک خانواده باشیم و به بهترین نحو تیم‌مان را جلو ببریم. درد ما مشکلات مالی است. نمی‌توان بهترین ماشین را داشت اما بدون بنزین. بنزین در تیم ما کم است.
منصوریان عنوان کرد: درمورد داور چهارم هم می‌خواهم حرفی بزنم؛ از فدراسیون فوتبال هم به عنوان برادر کوچک عاجزانه یک خواهش دارم. نمی‌دانم این فرهنگ درست می‌شود یا نه. یک نفر کار داور چهارم را برای من تعریف کند. آیا داور چهارم، داور چهارم است یا مبصر کلاس. یک سال است که این مشکل را داریم. داور چهارم به جای این که بازی را نگاه کند، همه‌اش من و آقا جواد را نگاه می‌کرد. من به بازیکنانم اشتباه کرده و حرف بدی زدم و بعد داور چهارم داور بازی را صدا می‌کند و این موضوع را انتقال می‌دهد. یک بار شفاف سازی کنند که وظیفه داور چهارم چیست. اگر بنا باشد تا این حد موشکافانه اتفاقات کنار زمین را رصد کنند، در هر بازی هشت نفر از روی نیمکت دو تیم اخراج می‌شوند.
وی گفت: همچنین تفاوت ما و فولاد مسائل مالی است و فولاد به همین دلیل آرامش دارد. آبادان انگار عادت کرده است که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کند. به آن هایی که شکل فولاد را تغییر دادند و به یک شکل پایدار تبدیلش کرده‌اند، تبریک می‌گویم. متاسفانه با یک قانون بیخود باعث شده‌اند که وزرات نفت نتواند به تیم‌های خود کمک کند. یکسری قوانین مثل کش در دست و پای مسئولان از هفت هشت سال پیش مانده و این قانون بی عقلی محض بود. نمی‌شود که یک مرد پنج شش ماه پول به خانه نبرد. البته آثاری از تبعات مالی در تیم من نمی‌بینید اما آسیب درونی داریم. فرماندار ما همه کاری کرد تا یک مصوبه بگیرد که هنوز محقق نشده است.
انتهای پیام