امام جمعه اهواز گفت: نظارت بر قیمت ها مطالبه جدی مردم است و این موضوع همواره باید مورد توجه مسئولان و متولیان امر قرار گیرد. حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه اهواز با تاکید بر کنترل و نظارت قیمت ها در بازار اظهار  کرد:  دولت جدید زمان زیادی نیست که روی […]


امام جمعه اهواز گفت: نظارت بر قیمت ها مطالبه جدی مردم است و این موضوع همواره باید مورد توجه مسئولان و متولیان امر قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه اهواز با تاکید بر کنترل و نظارت قیمت ها در بازار اظهار  کرد:  دولت جدید زمان زیادی نیست که روی کار آمده است و این امر نباید مانعی برای کنترل و نظارت بر بازار محسوب شود.

وی افزود: مردم انتظار دارند که دولت آیت الله رئیسی با تمام توان در امر نظارت بر بازار و قیمت ها ورود کند بنابراین برخورد با اخلالگران در نظم بازار امری ضروری است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه دولت جدید وارث خسارت های هشت سال گذشته دولت قبلی است، تصریح کرد: این در حالی است که مردم باید فعالیت ها و تلاش های برنامه ریزی شده برای کنترل بازار و قیمت ها را احساس کنند.

به گزارش ایسنا، موسوی فرد اظهار کرد: با بیان اینکه نظارت بر قیمت ها مطالبه جدی مردم است و این موضوع همواره باید مورد توجه مسئولان و متولیان امر قرار گیرد.

وی بیان کرد: دشواری در کنترل قیمت ها یک واقعیت انکار ناپذیر است اما همواره باید جهت یکسان سازی قیمت ها در مراکز عرضه کالا و خدمات مورد نظارت قرار گیرد.

امام جمعه اهواز گفت: واحد حراست در دستگاه های اجرایی می تواند عاملی برای جلوگیری از بروز فساد و تخلف باشد و  تا وقتی که مسئولین این واحدها از سوی مدیران دستگاه های اجرایی منصوب می شوند، امکان تحقق کامل این امر میسر نخواهد بود.

وی تصریح کرد: مسئولان حراست باید به صورت مستقل و در چارچوبی مشخص منصوب شوند تا بر فعالیت دستگاه های اجرایی نظارت های لازم صورت بگیرد.

موسوی فرد عنوان کرد: وابستگی مسئولین واحد حراست دستگاه های اجرایی به مدیران آن ها مانعی برای تحقق نظارت و رعایت عدالت بر وظایف ادارات محسوب می شود.

امام جمعه اهواز با اشاره به وجود برخی مدیران پروازی در دستگاه های اجرایی استان خوزستان گفت: مسئولی که حاضر نیست محل زندگی خانواده خود را به محل خدمت انتقال دهد، قطعا شایسته اداره و مدیریت در استان نیست.

وی بیان کرد: علاوه بر این، مدیران نجومی بگیر درکی از شرایط مردم ندارند و نمی توانند خدمتگذارانی لایق  باشند؛ بنابراین باید دست آنها از مسئولیت های اجرایی قطع شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار کرد: تحقق برنامه و اهداف دولت آیت الله رئیسی نیازمند مسئولانی خدمتگذار است و اشتغال و مسکن از مهمترین مطالبه های مردم است که انتظار می رود مدیرانی توانمند جهت  تحقق این امر به کار گرفته شوند.

موسوی فرد با اشاره به اینکه برخی خدمات به بهانه کرونا مانند افزایش قیمت بلیط قطار و هواپیما باید به اتمام برسد گفت: در حال حاضر فعالیت قطار، اتوبوس و هواپیما با تمام ظرفیت انجام می شود و به همین دلیل گرانی بلیط برای مسافران به بهانه کرونا بی معنی است.

وی با اشاره به اینکه روز ۹ دی حماسه ای تاریخی در ایران اسلامی محسوب می شود، گفت: عشق به ارزش های اسلام و انقلاب مهمترین پیام ملت ایران در این روز است که به صورت خودجوش برای دفاع از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد میدان شدند و فتنه گران را از صحنه خارج کردند.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: حماسه ۹ دی اقدامی انقلابی از سوی مردم در سال ۱۳۸۸ بود و تا امروز نیز با بصیرت همراه بوده است. تعدادی از عوامل این فتنه در دولت قبل جای داشتند و باید توجه داشت که ملت ایران تحمل حرمت شکنان به عزای اباعبدالله الحسین (ع) را ندارند و با بصیرت از ارزشهای انقلاب اسلامی دفاع کردند.

انتهای پیام