رئیس بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: مطمئن هستیم که موج جدید با سوش اُمیکرون خواهد بود بنابراین باید آمادگی لازم را داشته باشیم و در بخش پیشگیری هزینه شود زیرا احتمال افزایش بیماران بستری و مواجهه با کمبود تخت وجود دارد. دکتر عبدالرضا جانگران‌نژاد در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۴ دی‌ماه) در […]


رئیس بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: مطمئن هستیم که موج جدید با سوش اُمیکرون خواهد بود بنابراین باید آمادگی لازم را داشته باشیم و در بخش پیشگیری هزینه شود زیرا احتمال افزایش بیماران بستری و مواجهه با کمبود تخت وجود دارد.

دکتر عبدالرضا جانگران‌نژاد در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۴ دی‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در راستای اجرای گام ششم طرح شهید سلیمانی، آماده‌باش اعلام شده است تا تیم‌های عملیاتی، رهگیری، نظارتی، حمایتی و واکسیناسیون فعالیت خود را افزایش دهند.
به گزارش ایسنا، وی افزود: با توجه به کاهش مراجعه به مراکز ثابت واکسیناسیون، افزایش فعالیت تیم‌های سیار واکسیناسیون را در دستور کار داریم.
جانگران‌نژاد گفت: برای فعالیت تیم‌های عملیاتی و واکسیناسیون سیار به پشتیبانی نیاز داریم. در برخی شهرستان‌ها پشتیبانی خوب بوده اما در شهرهایی مانند خرمشهر، رامشیر، اندیکا و شوشتر باید خودرو در اختیار تیم‌ها قرار بگیرد.
وی افزود: مطمئن هستیم که موج جدید با سوش اُمیکرون خواهد بود بنابراین باید آمادگی لازم را داشته باشیم و در بخش پیشگیری هزینه شود زیرا احتمال افزایش بیماران بستری و مواجهه با کمبود تخت وجود دارد؛ فرصتی کمی داریم و باید از وقوع وضعیت قرمز پیشگیری شود.
انتهای پیام