معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: با توجه به اینکه شرکت های فولادی مختلفی در خوزستان وجود دارد به دنبال راه اندازی خانه فولاد هستیم تا بتوان مسایل و مشکلات این حوزه را با همراهی این خانه پیگیری و مرتفع کرد. آقارضا فتوحی در پایان جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که امروز(۴ دی […]


معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: با توجه به اینکه شرکت های فولادی مختلفی در خوزستان وجود دارد به دنبال راه اندازی خانه فولاد هستیم تا بتوان مسایل و مشکلات این حوزه را با همراهی این خانه پیگیری و مرتفع کرد.

آقارضا فتوحی در پایان جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که امروز(۴ دی ماه ) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که دنبال کردن آن به صورت ویژه ضرورت دارد، طرح ها و پروژه هایی است که در گذشته تصویب و اجرایی شده اند و اکنون به دلایل مختلفی، راکد و یا تعطیل شده اند.
 به گزارش ایسنا، وی افزود: با توجه به اینکه سال جاری، سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها است به دنبال این هستیم که موانع این پروژه ها و شرکت هایی که تولیدی هستند را برداریم.
معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: بیشتر مشکلات این پروژه ها و شرکت ها، مالی است و در این راستا، شرکت ها، کارگروه های مختلف، استاندار و افرادی که با جلسه مرتبط هستند در این جلسه حضور پیدا می کنند.
فتوحی ادامه داد: بر اساس اظهارنظرهای فنی و کارشناسی، موضوعات مصوب می شوند تا بتوان برای طرح های مذکور، رونق ایجاد کرده و اشتغال موجود در آن ها را پایدار نگه داشت.
وی گفت: وظیفه داریم تا بر اساس این ستاد و با توجه به اهمیت موضوع، بتوانیم موانع را از سر راه تولیدکنندگان و واحدهایی که به دنبال اثر گذاری بیشتری در آینده هستند برداشته و رونق تولید را در استان داشته باشیم.
معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان عنوان کرد: امروز مشکلات ۵ شرکت و پروژه در بخش های مختلف شامل فرهنگی ورزشی، فولاد، شرکت های بسته بندی، الکل سازی و صنایع تبدیلی بررسی شد و مواردی در رابطه با این طرح ها و شرکت ها را توانستیم به تصویب برسانیم.
فتوحی با اشاره به خانه فولاد اظهار کرد: موضوعی که برای ما ضرورت و اهمیت دارد این است که اصناف، تولیدی ها و بخش های مختلف، هر کدام یک انجمن تخصصی یا یک خانه مانند خانه مطبوعات داشته باشند.
وی افزود: با توجه به اینکه شرکت های فولادی مختلفی در خوزستان وجود دارد به دنبال راه اندازی خانه فولاد هستیم تا بتوان مسایل و مشکلات این حوزه را با  همراهی این خانه پیگیری و مرتفع کرد و نسبت به رونق تولید فولاد در استان اتفاقات بیشتری به وجود بیاید و بتوانیم به صورت فنی تر و تخصصی تر کار ها به پیش ببریم.
انتهای پیام