مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در صورتی که هر گونه تغییر در نحوه برگزاری امتحانات از سوی وزارت بهداشت اعلام شود، ما نیز قطعا تابع آن تصمیم خواهیم بود و به دانشجویان اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. دکتر مهدی تولا در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به اینکه با توجه به شیوع […]


مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در صورتی که هر گونه تغییر در نحوه برگزاری امتحانات از سوی وزارت بهداشت اعلام شود، ما نیز قطعا تابع آن تصمیم خواهیم بود و به دانشجویان اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

دکتر مهدی تولا در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به اینکه با توجه به شیوع سویه جدید اُمیکرون، آیا امکان تغییر در نحوه برگزاری امتحانات پایانی وجود دارد؟ اظهار کرد: تا آخرین تصمیم و نامه‌ای که معاون آموزشی وزارت بهداشت ابلاغ کرده است، تاکید شده که آزمون‌های پایانی نیم سال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰، حضوری است.
وی افزود: برنامه‌ریزی ما نیز برای برگزاری حضوری امتحانات است و امتحانات دانشجویان ورودی جدید حضوری خواهد بود.
مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: دانشگاه این اجازه را ندارد که به صورت مجزا تصمیم‌گیری کند بنابراین کماکان آزمون‌های پایانی حضوری است. در صورتی که هر گونه تغییر در نحوه برگزاری امتحانات از سوی وزارت بهداشت اعلام شود، ما نیز قطعا تابع آن تصمیم خواهیم بود و به دانشجویان اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.
انتهای پیام