مسابقات ورزشی بیماران خاص منطقه ای کشور به میزبانی دزفول برگزار خواهد شد. جمال فتاحی رییس هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: این مسابقات در رشته های تنیس روی میز، دارت، شطرنج و تیراندازی در دو بخش آقایان و بانوان، از هشتم تا دهم دی ماه […]


مسابقات ورزشی بیماران خاص منطقه ای کشور به میزبانی دزفول برگزار خواهد شد.

جمال فتاحی رییس هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: این مسابقات در رشته های تنیس روی میز، دارت، شطرنج و تیراندازی در دو بخش آقایان و بانوان، از هشتم تا دهم دی ماه در دزفول برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که استان های خوزستان الف و ب،  اصفهان، قم و همدان در این دوره از رقابت ها شرکت می کنند،  افزود:  با توجه به کسب عنوان قهرمانی تیم استان خوزستان در گروه پیوند اعضاء کشور که برای نخستین بار به دست آمد، این مسابقه در سطح منطقه ای کشور بعد از دو سال نیز برای دیگر ورزشکاران بیماران خاص با حضور ۴ استان برگزار می شود.

رییس هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان با بیان این که تمهیدات لازم اندیشیده شده تا مسابقات را به نحو شایسته میزبانی کنیم، گفت: برگزاری این رقابت ها نقش بسزایی در ایجاد شور و نشاط در جامعه ورزشی بیماران خاص دارد و در افزایش روحیه آن ها تاثیر فروان خواهد داشت.

انتهای پیام