معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی بهبهان نحوه برگزاری امتحانات و استفاده از خوابگاه‌های دانشجویی را تشریح کرد. دکتر محمد صباغان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حضوری شدن امتحانات، اظهار کرد: آزمون‌های پایان ترم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ همه ورودی‌ها از جمله دانشجویان نوورود حضوری است که برای جلوگیری از ایجاد تجمع در دانشکده در زمان برگزاری […]


معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی بهبهان نحوه برگزاری امتحانات و استفاده از خوابگاه‌های دانشجویی را تشریح کرد.

دکتر محمد صباغان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حضوری شدن امتحانات، اظهار کرد: آزمون‌های پایان ترم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ همه ورودی‌ها از جمله دانشجویان نوورود حضوری است که برای جلوگیری از ایجاد تجمع در دانشکده در زمان برگزاری امتحانات، دانشجویان در گروه‌هایی تقسیم شده‌اند.  
وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای جلوگیری از تراکم جمعیت، افزود: برای اینکه شاهد تجمع در خوابگاه‌ها نباشیم دانشجویان بر اساس برنامه‌ریزی و به صورت نوبت‌بندی و در گروه‌هایی حضور پیدا می‌کنند و این گونه نخواهد بود که همه ورودی‌ها با هم حضور پیدا کنند و به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که همه پروتکل‌های بهداشتی رعایت شوند.
معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت: امتحانات از دی‌ماه آغاز می‌شود و بازه یک ماهه برای برگزاری آزمون‌ها در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام