دبیر شورای سلامت اهواز گفت: همه افراد بالای ۱۸ سال که سه ماه از تزریق نوبت دوم واکسن‌شان گذشته است باید هر چه سریع‌تر برای تزریق دوز سوم مراجعه کنند. دکتر مهران احمدی‌بلوطکی در گفت‌وگو  با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به کاهش میزان مراجعه به مراکز منتخب و پایین بودن آمار بیماران و همچنین […]


دبیر شورای سلامت اهواز گفت: همه افراد بالای ۱۸ سال که سه ماه از تزریق نوبت دوم واکسن‌شان گذشته است باید هر چه سریع‌تر برای تزریق دوز سوم مراجعه کنند.

دکتر مهران احمدی‌بلوطکی در گفت‌وگو  با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به کاهش میزان مراجعه به مراکز منتخب و پایین بودن آمار بیماران و همچنین نگرانی‌ها از سوش اُمیکرون، توصیه می‌شود افراد هر چه سریع‌تر نسبت به تزریق واکسن یا تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند. 
وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۱۰ درصد جمعیت هدف اهواز واکسن دریافت نکرده‌اند، افزود: حدود ۱۱۰ هزار اهوازی واکسن خود را دریافت نکرده‌اند یا برای دریافت دوز دوم مراجعه نکرده‌اند.
دبیر شورای سلامت اهواز گفت: همه افراد بالای ۱۸ سال که سه ماه از تزریق نوبت دوم واکسن‌شان گذشته است باید هر چه سریع‌تر برای تزریق دوز سوم مراجعه کنند. هر فردی هر نوع واکسنی تزریق کرده اعم از سینوفارم، آسترازنکا و دیگر واکسن‌ها در صورت گذشته سه ماه از مرحله دوم باید برای دریافت دوز سوم مراجعه کند.  انواع واکسن موجود است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی با اشاره به فعالیت ۹ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در اهواز، افزود: شهروندان در سعی کنند در ساعت‌های مختلف در مراکز تجمیعی حضور پیدا کنند تا ازدحامی در مراکز رخ ندهد اما در صورت نیاز مجددا نسبت به افزایش مراکز تجمیعی اقدام می‌شود. البته مراکز خدمات جامع سلامت و تیم‌های سیار نیز در حال انجام واکسیناسیون هستند.
احمدی‌بلوطکی با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و تهویه مناسب در ادارات بیان کرد: در صورتی که ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف که دارای پرسنل زیادی هستند، احساس نیاز کنند که نیروهای بهداشت برای تزریق واکسن مراجعه کنند، این آمادگی برای تکمیل مرحله سوم این سازمان‌ها وجود دارد.
انتهای پیام