نفرات برتر مسابقات شطرنج ریتد فکری کشور در اهواز معرفی شدند. مزدک ارزانی پور مسئول کمیته مسابقات هیات شطرنج خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: این دوره از مسابقات با شرکت ۴۵ شطرنج باز خوزستانی و استان‌های همجوار با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از سی آذرماه به مدت سه روز و در هفت […]


نفرات برتر مسابقات شطرنج ریتد فکری کشور در اهواز معرفی شدند.

مزدک ارزانی پور مسئول کمیته مسابقات هیات شطرنج خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: این دوره از مسابقات با شرکت ۴۵ شطرنج باز خوزستانی و استان‌های همجوار با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از سی آذرماه به مدت سه روز و در هفت دور به روش سوئیس در محل هیات شطرنج استان خوزستان با همکاری مدرسه شطرنج پاییز در اهواز برگزار شد.

وی ادامه داد:در پایان نیز سینا موحد، محمد حسین درویشی و علیرضا بساق‌زاده به ترتیب اول تا سوم شدند و راحیل کیانی و عبدالقادر بیت‌مشعل رده‌های چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند.

مسئول کمیته مسابقات هیات شطرنج خوزستان گفت: آرتمیس زمانی به عنوان بانوی برتر، سعید عاجلی به عنوان پیشکسوت برتر و علیرضا سلیمانی مقدم به عنوان بهترین بازیکن زیر ریتینگ ۱۶۰۰ این دوره از رقابت‌ها شناخته شدند.

وی بیان کرد: اوریا شکیبایی یکتا و ابوالفضل امیری نسب نیز به ترتیب به عنوان نفرات نفر اول و دوم رده‌سنی زیر ۱۴ سال، بهامین صالحی ریحانی و پارسا طاهری به عنوان نفرات اول و دوم رده‌سنی زیر ۱۲ سال، محمد پوریا محمودی و ایلیا طالبیان زاده به عنوان نفرات اول و دوم در رده سنی زیر ۱۰ سال و آریانا اورکی و شایلین رحیمی لرکی به عنوان نفرات اول و دوم رده سنی زیر ۸ سال، معرفی شدند.

انتهای پیام